חרדים יקרים, עזרו לשאול מופז המסכן

חרדים, תעזרו לי. אנא מכם תנו לי להמשיך לכהן כמשנה לראש הממשלה. אל תזרקו אותי בכוח לחיים המשמימים בצל מאהל הפראיירים במדינת תל אביב. מה יקרה אם נלך לצבא ונשרת את המדינה שכל כך רוצה להעניק לנו שוויון ותקציבים, ועל הדרך נהיה גם בעלי חסדים ונשאיר אותם ישובים על כיסאותיהם העשוים מעור הצבי. לא רחמנות. היכן המידות?

הרב אבא טורצקי | כיכר השבת |
כותב השורות (צילום: י' בלינקו)

ראיתי את מסיבת העיתונאים שערך מר שאול מופז "המשנה לראש הממשלה" יו"ר קדימה ורמטכ"ל בדימוס. האמינו לי חברים יקרים, רחמנות. הוא כל כך מסכן ואומלל, הוא כל כך רוצה להיות בקואליציה ולא לנטוש את מנעמי השלטון אבל הוא לא יכול שוב להיראות "שאולי השלומיאלי".

בקול אומלל הוא מבטיח שוב שאנו נילחם בעד השוויון ולא נוותר למענם של בנינו ובנותינו. ואתה רואה איך הוא מתייסר ומבקש רחמים. הוא כמעט צועק בקול: חרדים, תעזרו לי. אנא מכם תנו לי להמשיך לכהן כמשנה לראש הממשלה. אל תיזרקו אותי בכוח לחיים המשמימים בצל מאהל הפראיירים במדינת תל אביב הבורגנית שאף לא חמישים אחוז מבניה משרתים בצה"ל ואני מתכוון לאלו שכבר אינם צורכים סמים.

לא שמתם לב שבצידו של שאול המסכן יושב לו בשקט חצי מבויש רוני בר און הצעקן המופרע, שתמיד צועק ומעליב וכביכול לא נרתע ונחשב ל"גבר" של החברה, הוא תמיד יודע להתריס, לזלזל, לפגוע, להעליב, לרמוס, להשתחצן והיום במסיבת העיתונאים יותר נכון מסיבת המסכנים הוא יושב נינוח וקפוא, סופר את הימים לפני שהוא מוטס אחר כבוד מועדת חוץ וביטחון לפח האשפה ההיסטורי.

אני באמת אומר בתום לב... אנו החרדים, שלימדו אותנו יום וליל להתחשב במצבו של הזולת להפנים את מצוקתו עומדים אטומים לנוכח זעקתם של חברי קדימה ולא מגלים אמפטיה למצבם הנואש.

מה יקרה אם נלך לצבא ונשרת את המדינה שכל כך רוצה להעניק לנו שוויון ותקציבים, ועל הדרך נהיה גם בעלי חסדים ונשאיר אותם ישובים על כיסאותיהם העשוים מעור הצבי. לא רחמנות. היכן המידות?

אנו לעיתים מתכנסים בתוך עצמנו ולא רואים את זולתנו מה בסך הכול בקש ח"כ יוחנן פלסנר בחור בתחילת שנות השלושים לחייו עם טון ילדותי בקולו. תנו לי בקשה לתפוס טרמפ עליכם ולצמוח על גביכם ועל ישיבותיכם.

תנו לי הזדמנות פז שיכירו אותי בואו תופיעו בוועדה ותתחננו על נפשכם. אנו גם נגיד שהתורה חשובה לנו מאד, רק תנו לנו להישאר בקואליציה אנא מכם. ושוב אנו אטומים.

בנימין נתניהו שמתחילת כהונתו לא מפסיק לדחות כל דבר שרק אפשר לדחותו מפר ברגל גסה את התחיבותיו הקואליציוניות ומנסה לסובב שוב ושוב. מקים ועדות ומפרקם העיקר לדחות ולא להחליט הוא שנקלע לתוך כל הסחרור הזה לא יודע איך לברוח מהסיפור הזה.

מי אמר שלא יוצא לנו טוב מהערבים? הנה הם הצילו את נתניהו ונתנו לו עוד כמה ימים לעוד כמה תרגילונים קטנים. את זה הם לא יספרו לכם שבוועדה של הבחורציק הנ"ל ישבו והתעמתו להם נערי האוצר מול משרד הביטחון על מי יפול הנטל הכלכלי של גיוסם של החרדים. מדובר במיליונים רבים, ואנו לא נעמוד בזה צעקו באוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר