מענק בגובה 50,000 ₪

אגד נרתמת למאמץ להגדלת מספר הנהגים

אגד נרתמת למאמץ להגדלת מספר הנהגים ותעניק מענק בגובה 50,000 ₪ שיחולק בפעימות של חצי שנה במשך שלוש שנים • בנוסף, יחולק מענק חודשי במהלך הלימודים במכללת אגד בחולון ומעמד של עובד חברה החל מהיום הראשון • התוכנית מיועדת לנהגים מעל גיל 21, עם ותק של שנתיים לפחות ברכב פרטי אשר יתחייבו לעבוד באגד לפחות שנה אחת (תחבורה)

אגד תעניק מעמד עובד אגד ומשכורת מהיום הראשון להכשרה (צילום: יח"צ)

מימון מלא ללימודים במכללת אגד בחולון ותשלום שכר מהיום הראשון

על מנת לענות על הצורך בגיוס נהגים שיאחזו בהגה בתחבורה הציבורית, אגד תעניק לנהגים חדשים שלל הטבות ותנאים משופרים, בשווי של כ-80,000 שקלים, החל מיומם הראשון במכללת החברה בחולון. התוכנית מיועדת לנהגים מעל גיל 21, עם ותק של שנתיים לפחות ברכב פרטי אשר יתחייבו לעבוד באגד לפחות שנה.

המתקבלים לתוכנית יזכו במימון מלא של לימודי הנהיגה והכשרה מזורזת של כשלושה חודשים בלבד. כמו כן, אגד תעניק מעמד עובד אגד ומשכורת מהיום הראשון להכשרה ו - 50,000 שקלים בשש פעימות חצי שנתיות בתקופה של שלוש שנים, מענק חודשי במהלך תקופת הלימודים וקרן השתלמות מהיום הראשון.

ק. בן חמו, מנהלת שיווק מכללות אגד: "לצד העובדה שאגד כיום מציעה סל הטבות שאין לו אח ורע בענף התחבורה הציבורית, מימון לימודי הנהיגה והמענק, מאפשרים לנו לרפד את דרכם של הנהגים החדשים לאורך כל הדרך. זוהי הזדמנות נדירה להסבת מקצוע משתלמת וכניסה חלקה למקצוע מבוקש ולמשפחת אגד. סל ההטבות הכולל הינו למעלה מ- 80,000 שקלים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר