פרסום ראשון

הפרשן אבי בלום מ´קו עיתונות´ מונה ליועץ רוה"מ

כעת זה סופי. אחרי כמה שבועות של שמועות רבות בנושא, הכחשות ובקשות שלא לפרסם, הודיע בסוף השבוע האחרון אבי בלום, הפרשן הפוליטי של ´קו עיתונות דתית´, למנכ"ל הרשת אריאל קוניק, על עזיבתו את תפקידו. אבי בלום עובר למשרד ראש הממשלה, יכהן כחבר בכיר בצוות ההסברה ויועץ לענייני חרדים (חדשות)

יוסי וייס | כיכר השבת |
רוה"מ נתניהו ואבי בלום בנסיעה האחרונה לגרמניה (צילום: כל הזמן)

כעת זה סופי. אחרי כמה שבועות של שמועות רבות בנושא, הכחשות ובקשות שלא לפרסם, הודיע בסוף השבוע האחרון אבי בלום, הפרשן הפוליטי של 'קו עיתונות דתית', למנכ"ל הרשת אריאל קוניק, על עזיבתו את תפקידו.

בלום אינו עוזב סתם כך את תפקיד המורה הראשי ב'בית הספר לפוליטיקה' של קו עיתונות דתית. הוא התלבט רבות בשבועות האחרונים לאחר שלשכת ראש הממשלה הניחה בפניו "הצעה שאי אפשר לסרב לה", עד שהחליט לבסוף לענות באופן חיובי להצעה.

על פי התכנית, יכהן בלום כיועץ לענייני חרדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר בנוסף הוא ישמש גם כחבר בכיר בצוות ההסברה של לשכת ראש הממשלה.

המדובר בהצעה שכבר מתגלגלת מספר חודשים, תחילה התלבטו בלשכה בין אבי בלום, לבין עמיתו מעיתון 'משפחה' יוסי אליטוב, צוות הלשכה היה חלוק בדעתיו לגבי המועמד המועדף, והוחלט כי נתניהו עצמו יראיין את שני האישים.

הפגישה בין בלום לנתניהו נערכה במטוס, בנסיעה האחרונה של נתניהו לגרמניה, כאשר אבי בלום הצטרף לטיסה, לכאורה לשם סיקורה, אולם בפועל ביקש נתניהו לנצל את זמן הטיסה בכדי להכריע בדבר המועמד. על פי הדיווחים, נתניהו אישר מיידית את בלום כמועמד המועדף עליו.

את הסינון האחרון לתפקיד עבר בלום לפני כשלשוה שבועות, לאחר שזומן לפגישה אישית עם רעיית ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו, ששום דבר אינו מאושר בלעדיה.

מועמדותו של בלום לתפקיד, מתגלגלת בעצם כמעט שנה שלמה. המדובר ברעיון אותו הציע תחילה הדובר הקודם של נתניהו יוסי לוי. מאוחר יותר המשיך לגלגל את הרעיון ראש הלשכה הנוכחי נתן אשל.

הסיכום הסופי על המשרה היה כבר לפני כשבועיים, אולם בלום ביקש שלא לפרסם הדבר עד לחתימה בפועל ולא לפני שיודיע את ה'בשורה' בעצמו למנכ"ל קו עיתונות דתית אריאל קוניק.

ביום חמישי האחרון זומן בלום אל משרד ראש הממשלה לחתימה רשמית על חוזהו, משם המשיך בלום לפגישה עם מנכ"ל קו עיתונות אריאל קוניק, שם הודיע לו על סיום עבודתו.

כעת יאלצו בקו עיתונות דתית לחפש מורה חדש ב'בית הספר הפוליטי' שלהם. יש לציין, כי בלום מחוייב עדיין לחוזה העבודה עם 'קו עיתונות דתית' עד לסוף הרבעון הראשון של 2010. רק אז יחל בלום באופן רשמי את עבודתו בשלכת רוה"מ.

בלום עצמו סירב להגיב באופן רשמי לידיעה, ונימק כי מעכשיו כל תגובה מצידו חיבת להיות מתואמת עם דוברות משרד ראש הממשלה.

מנכ"ל קו עיתונות דתית אריאל קוניק אישר ל'כיכר השבת' כי בלום הגיש ביום חמישי את התפטרותו מתפקידו, ומסר "אנו גאים באבי בלום, מאחלים לו הצלחה בהמשך תפקידו, ובטוחים כי הוא יהיה שגריר טוב לבית קו עיתונות דתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר