המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בא בחלומות אך ורק לל"ו צדיקים. כל אדם, כל יהודי או יהודייה, שיפרשו בשקר חלומות על הרב עובדיה יוסף זצ"ל או צדיק אחר, כדי לעלות ולהתפרסם באמצעות החלום - יִפָּגעו ישירות מבורא עולם. הנה הוזהרתם!תיזהרו לשקר על עם ישראל! עם ישראל נמצא בצרה גדולה עם הפלשתינאים - שלום שהוא לא שלום

(צילום: תאיר נרי)

ריבונו של עולם מנסה בכל דרך לעורר את היהודים, שהם יהודים אמיתיים, הגָרים ומטיילים מחוץ לארץ ישראל, לעלות לארץ ישראל. בורא עולם מעלה את הרמה ואת הרף, מתְרה ומזהיר והאזהרות וההתראות של בורא עולם ילכו ויתגברו. הרבה יהודים אמיתיים בעולם עומדים להיפגע! הרבה יהודים! בורא עולם מאריך אף, אבל יש סוף לכל הארכת אף. לכל דבר רע יש סוף. בורא עולם ימשיך לפגוע באמצעות איתני הטבע,יהיו אש משמיים ומהארץ, שיטפונות וגשמים, רעמים וברקים שייפגעו בערים, בוץ, רוחות קשות וסוערות שעוקרות עצים ובתים, משברות הרים, יהיו רעידות אדמה קשות בכל העולם, כל פעם במקום אחר.

מנער בורא עולם את כדור הארץ מכל הקליפות. מנער הקדוש-ברוך-הוא, מסבך ומסכסך בין כל הערים, המדינות והארצות על פני כדור הארץ, כדי להוציא אותם משלוותם, כדי שיתעסקו עם עצמם ובהצלתם ושלא יתעסקו עם תועבות, תאוות וזימה. כשהם פוחדים על חייהם, הם שוכחים מתענוגי העולם הטמאים. מחליש הקדוש-ברוך-הוא את כוחו של הנחש, כוח הטומאה בעולם, ומפורר אותו כדי שתהיה הקלה על ארץ הקודש - ישראל.בארץ ישראל יהיו כל מיני 'נגיעות'של רעידות אדמה, גשמים, רעמים ורוחות, 'נגיעות' קטנות כדי לעורר את היהודים לחזור לאבינו שבשמיים.הגיע קץ העולם האכזר, הרע והטמא. העולם הישן הולך נחרב, נגמר ומתחסל וביחד עם זה, בתוך עם ישראל, בונים את העולם החדש.אבא שבשמיים כועס וכואב שיהודים בארץ מסוכסכים ביניהם ומעוררים מחלוקות בגלל אינטרס, כבוד, כסף וגאווה.

ממשלת ישראל, לא להיכנע למשא ומתן עם הפלשתינאים! אל תחיו באשליות, כולם אינטרסנטים לעצמם. אין להם מטרת שלום, מטרתם היא השמדת ארץ ישראל בטיפין טיפין - זאת שיטת הנחש!

התורכים, כן עזרו לישראל להפציץ מקום בסוריה, וזה בשביל שלא ייכנסו פליטים סורים לתורכיה. הפליטים חונקים את התורכים ומנהיגם צריך את עזרת ישראל - בגלוי הוא אומר שלא התערב.

סוריה,הכל שקר וכזב. הם אמרו שגמרו עם הנשק הכימי - רק הנשק הכימי הישן שאין בו תועלת. יש להם כמות אדירה של נשק כימי, שיכולה להחריב עולם, שמוסתרת מתחת לאדמה והם צוחקים על כל העולם.

ארצות-הברית עושה הכל לטובתה. בורא עולם נותן להם רמזים ושם בפניהם מכשולים עד אין-סוף, והם בשלהם - לעשות שלום עם האיראנים והפלשתינאים. זה לא נקי, הם עושים זאת אך ורק למען אינטרס שלהם,כדי שתהיה להם שליטה במזרח התיכון - הם לא עושים זאת למען ישראל.

במצרים אין שליטה. החמאס מעורבב בתוך מצרים ויש שם בלאגן שלם - בדיוק לפי התוכנית של בורא עולם! המצרים שונאים את החמאס שנמצא בסיני ובעזה, הם שונאים את החמאס כי מטרתו לכבוש את מצרים ואת כל מדינות ערב.

עזה והפלשתינאים מקבלים הוראות מתי לירות, לא משנה אם זה מהחמאס או מארגון אחר. אבו מאזן עושה פרצוף תמים ומסכן ועושה צחוק מכולם, צוחק על כולם - בתקשורת אומר שלום, בַּפָּנִים אומר להפציץ. כל הארגונים: חמאס, ג'יהאד, אל קאעידה והפלשתינאים, כולם מאורגנים בלב אחד כדי להילחם נגד ישראל. הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'אני מבטיח לסכסך בין הארגונים האלה, אהרוס את עזה, החמאס, הפלשתינאים, הג'יהאד וכל הארגונים שהם נגד עם ישראל - אהרוס אותם כליל!' זה יקרה בזמן הקרוב. תזכרו את זה טוב!

באיראן יש התקוממות בשקט עד שתתפרץ, כי הנשיא שלהם מבקש שלום עִם ארצות-הברית. 70% ויותר מהעם האיראני לא אוהבים את רעיון האטום, הם אוהבים כסף. בקרוב מאוד מאוד, חסן רוחאני יאבד שליטה על עמו. בורא עולם מחכה, אולי יהיה באיראן שינוי לכיוון הפסקת ייצור האטום ופירוק המפעלים, אם לא - בורא עולם יפגע קשות באיראן.

ירדן מחכה בסבלנות כי היא סומכת על מדינת ישראל יותר מכל אחד. הם יודעים שישראל לא תיתן לחמאס לשלוט בירדן. מלך ירדן בפחד אֵימִים, הוא פוחד שתהיה מהפכה ויהרגו אותו.

ללבנון, נסראללה וחיזבאללה,אין כוח, הם ממשיכים עם השקט כמו חפרפרת, מכינים את עצמם ומחכים להוראות של איראן.

סוריה נמחקת. יהיו שם מחלות ומגפות קשות, גם כרגע יש, ויהיו עוד יותר קשות.

הסודנים, צריך דחוף, דחוף, דחוף, להוציא חוקית מהארץ! הטומאה בתל אביב 'חוגגת' בצורה מחרידה!

חיילי צבא-הגנה-לישראל לא לעלות על טרמפים!אל תגידו 'לי זה לא יקרה!'. יש הרבה ערבים בארץ שמשתפים פעולה עם ערבים בחוץ כדי לחטוף חיילים.

הפלשתינאים ממשיכים לפתוח ערוצי מנהרות בלי סוף - סוגרים מפה פותחים מפה.

הסוכנות היהודית, להתכונן דחוף, לבוא לקראת היהודים מהגולה, לתת יד גדולה כדי לעזור להם ולשקם אותם בארץ ישראל, זה הכוח של עם ישראל היום!

במדינת ישראל הכלכלה צומחת, פורחת וגדלה,אין שום בעיות כלכלה בארץ ישראל, יש עבודה בשפע לכולם - רק שירצו לעבוד! הקדוש-ברוך-הוא מדריך את הכלכלנים של מדינת ישראל! בורא עולם הבטיח: 'הכלכלה בישראל תהיה טובה, יהיו עושר ואושר וכבוד'.כל המדינות סביבנו נלחמות על פת לחם, זו הברכה שבירך בורא עולם את עם ישראל, שיהיה להם שפע עד בלי די.

הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בא בחלומות אך ורק לל"ו צדיקים. כל אדם, כל יהודי או יהודייה, שיפרשו בשקר חלומות על הרב עובדיה יוסף זצ"ל או צדיק אחר, כדי לעלות ולהתפרסם באמצעות החלום - יִפָּגעו ישירות מבורא עולם. הנה הוזהרתם!תיזהרו לשקר על עם ישראל! עם ישראל נמצא בצרה גדולה עם הפלשתינאים - שלום שהוא לא שלום.

מאז נס חנוכה בתקופת המכבים ועד היום הזה, יש ניסים גדולים וגלויים בחנוכה.כל חנוכה, כבר שנים רבות, יש ניסים גדולים לעם ישראל. שלא יקום יהודי ויגיד שהוא 'רואה' שיהיו ניסים בחנוכה. הוא לא מדבר אמת, זו נבואת שקר. שלא יקום אדם ויגיד שהוא 'רואה'. זה היה ויהיה בחנוכה באופן קבוע כל שנה!

מלך המשיח עובד ופועל בארץ ישראל, הוא עבד ה' מלא! בקרוב מאוד תהיה ההמלכה שלו ויהיו איתו בזמן ההמלכה שלושים ושישה צדיקים - ל"ו צדיקים יהודים בארץ ישראל, אחד-עשר מקובלים והאבות - אברהם, יצחק ויעקב, משה, אהרון, יוסף, דוד, שלמה, אליהו הנביא ואלישע, הם יהיו ברוחניות. ל"ו צדיקים יהיו בני אדם בחיים. זה יהיה בזמן ההכתרה - ההמלכה שלו.

הדור הזה זכה לחיים לעולמי עולמים! אשרי המאמין! הליצנים, שיחזרו בתשובה - כדאי להם! בזכותם התפרסם המשיח, הם עשו עבודה יפה! תחזרו בתשובה, כדאי לכם - תזכו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר