המסר השבועי מהרב ניר בן ארצי, פרשת וארא

הרב ניר בן ארצי מנבא: העולם נמצא ברעידת אדמה קבועה! גם בתוך כדור-הארץ וגם מעל פני כדור-הארץ! שום דבר לא יציב, הכל בכוח, בקושי ובתסבוכות, כי הגיע הקץ לשנאה ולגאווה בעולם! הקב"ה "לוקח" מדי פעם מדען פרסי, שמבין בכור האטומי, מסכסך בתוך אירן וגורם לפיצוץ פה פיצוץ שם - כדי לסכל את תוכניות האיראנים נגד עם ישראל!

הרב ניר בן ארצי (מתוך אתר תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקב"ה, מראה לעולם כולו, כדי שיראה עם ישראל ויבין, שהקב"ה ידו בכל! הקב"ה עושה דברים בעולם שאף מדען, אף חכם ואף אדם על פני כדור הארץ, לא מאמין איך קורה דבר כזה! עושה דברים שהמוח האנושי לא יכול להבין, אם זה תאונות של אוניות, מטוסים ומכוניות, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות, סופות שלגים ורעידות אדמה. כל פעם שקורה דבר כזה מודיעים שלא היה כדבר הזה מאות שנים.

הקב"ה עושה הכל - כדי לעורר את עם ישראל שיאמינו בו וידבקו אליו!

העולם נמצא ברעידת אדמה קבועה! גם בתוך כדור-הארץ וגם מעל פני כדור-הארץ! שום דבר לא יציב, הכל בכוח, בקושי ובתסבוכות, כי הגיע הקץ לשנאה ולגאווה בעולם!

הקב"ה "לוקח" מדי פעם מדען פרסי, שמבין בכור האטומי, מסכסך בתוך אירן וגורם לפיצוץ פה פיצוץ שם - כדי לסכל את תוכניות האיראנים נגד עַם ישראל!

השקט ששורר בין מדינות עָרַב – השקט שלפני הסערה הגדולה! הקב"ה מסכסך בתוך העמים ובניהם.

הקב"ה הבטיח, שעד שיתגלה מלך המשיח, לא ייתן שקט ומרגוע לא למדינות עָרַב ולא לכל העולם חוץ מארץ ישראל הקדושה! ארץ ישראל הקדושה, היא המקום הכי מוגן ושמור בעולם לעולמי עולמים! יש פרנסה וחיים לכל יהודי העולם שיעלו לארץ ישראל!

ממשלת ישראל צריכה להשקיע תקציבים גדולים למען הצלת ילדֵי עַם ישראל מהמועדונים של הסמים והאלכוהול! לפני אירן, לפני מדינות ערב, לפני הכל! אירן ומדינות ערב, נמצאות בידיים של הקב"ה! הוא מנהל אותן! האלכוהול והסמים הם בידיו של האדם וצריך דחוף להציל את ילדֵי עַם ישראל!

ישר כוח גדול לצבי הנדל על שהתחלת לפרסם בתקשורת, תמשיך כך, כדי לעורר את עם ישראל מהתרדמת הזאת!

בכל מדינות ערב "אוכלים" והורסים אחד את השני!

ממשלת ישראל: צריך לעזוב את הטפֵל ולהתעסק בדברים חיוביים!

ממשלת ישראל: צריך לעבוד חזק על האחדות וה"ביחד"! להתחיל מכנסת ישראל ולהמשיך לכל בני ישראל בארץ ישראל! להיות נאמנים למדינת ישראל!

צבא הגנה לישראל עושה עבודתו בנאמנות, מכל הלב! צריך לכבד את כל חיילי צה"ל - מהקטן עד הגדול - מגיע להם שיברכו אותם כל דקה בכל הברכות שבעולם!

ההפגנות שנעשות בארץ ישראל - נלמדו מהגויים, נלמדו ממדינות ערב. יהודים! אתם שונים ממדינות ערב!

יהודים! יש לכם נשמה המחוברת אליכם מריבונו של עולם! אין ללכת אחרי מעשיהם של הגויים!

כל גדולי התורה והמנהיגים של עם ישראל: צריך לעשות שלום בין אחינו בעם ישראל! זה על אחריותכם ויש בכוחכם לעשות שלום! בורא עולם מחכה!

כל היהודים בחו"ל: צריך לקפל את כל ספרי התורה וספרי הקודש, את כל בתי הכנסת ובתי המדרש ולעלות לארץ ישראל דחוף!

הרבה אזהרות נמסרו מריבונו של עולם! כל היהודים שנמצאים בחו"ל בגלל הכסף והחומר צריכים לדעת שבורא עולם מעלה ומוריד, מרומם ומשפיל, מעשיר ומוריש!

ברגע זה, הקב"ה הורס את הכלכלה בעולם כולו חוץ מכלכלת ארץ ישראל ואומר ליהודים: תבואו לארץ ישראל הקדושה, לאדמה הקדושה - דחוף! ישועת ה' כהרף עין וגם ההפך יש!

אל תתעסקו עם הקב"ה! הוא אוהב אתכם! הקב"ה האריך אף יותר מדי! כל רגע יכול לעצור את הארכת האף! אחר כך, אף אחד לא ישמע אתכם! עם ישראל יקיימו את עשרת הדיברות במלואם!

עם ישראל: צריכים להיות באחדות, באהבה וליכוד ביניהם, כדי שבורא עולם יעשה את עבודת ההגנה והשמירה על עם ישראל ויהרוס את כל מדינות ערב - בשביל עם ישראל! יש גאולה של עם ישראל!

כל היהודים, ללא יוצא מן הכלל, כל העדות וכל הצבעים - מי שהוא יהודי - אחים כולם! בני אבא אחד ושנים-עשר השבטים! צריך לאהוב את כולם שווה בשווה - חרדים, אשכנזים וספרדים! אצל אבא שבשמיים כולם שווים! אם אצל הקב"ה כולם שווים - לא יקום אף אדם וינסה להפוך!

משיח בן דוד נמצא, עובד ופועל ובקרוב ינהיג את ארץ ישראל והעולם כולו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר