המסר השבועי מהרב ניר בן ארצי, פרשת בא

הקב"ה הולך למלחמה מול כל הרוע והגאווה, נגד כל אלה שלא מקיימים את עשרת הדיברות. נגמרה הארכת האף של בורא עולם! הרוע וכל המקומות הרעים בעולם - הולכים לכיליון באמצעות פעילותם של איתני הטבע: רעידות אדמה, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, חום, שרפות, צונאמי, סופות ורוחות עזות

ריבונו של עולם קשר את הידיים לכל מדינות ערב! כבל אותם בידיים! הם לא יודעים מה סוגר אותם ולמה ידיהם כבולות!

השקט שבמדינות ערב - שקט שיקרי! עוד מעט זמן - קצר ביותר - ימשיכו במלחמתם זה נגד זה וזה בתוך זה! הקב"ה יכלה אותם כולם! הקב"ה נכנס לכיסא דין בעולם כולו - חוץ מארץ ישראל הקדושה!

הקב"ה הולך למלחמה מול כל הרוע והגאווה, נגד כל אלה שלא מקיימים את עשרת הדיברות. נגמרה הארכת האף של בורא עולם! הרוע וכל המקומות הרעים בעולם - הולכים לכיליון באמצעות פעילותם של איתני הטבע: רעידות אדמה, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, חום, שרפות, צונאמי, סופות ורוחות עזות! הכל עומד להתגבר! משבוע הבא, ירגישו עליה בולטת של זעזועים בעולם ושנאה קשה מאוד ליהודים!

בזמן גלות מצרים, אמר משה לקב"ה "למה הרֵעותה לעם הזה" הכוונה הייתה שהקב"ה, ששולט בטומאה ובטהרה, נתן רשות לסיטרא אחרא לייסר את עם ישראל חזק יותר. אותו הדבר קורה עכשיו!, הקב"ה נתן רשות לסיטרא להפריע, משבוע הבא, לכל היהודים שנמצאים מחוץ לארץ ישראל! הוא יכניס שנאה בגויים כדי שיגרשו את היהודים ממכוניותיהם, מבתיהם, מעבודתם, מבתי הכנסת ועד אין סוף! כי הקב"ה לא מאריך אף עוד! אם יבואו לארץ ישראל - תהיה להם ברכה עד בלי די!

הקב"ה מכֶה בכל פעם את מדינות ערב, מכָה פה מכָה שם, כדי שיניחו ליהודים שנמצאים בארץ ישראל הקדושה! מביא עליהם צרות, אחת אחרי השנייה - נגמרת צרה אחת באה צרה אחרת! במדינות ערב מחכים לראות מתי, חס ושלום, נלמד להסתבך כמו שהסתבכו הם.

כל גדולי ישראל צריכים לעבוד מתוך אהבת היהודים ואהבת ארץ ישראל הקדושה, ללא ערוב של אינטרסים אישיים. צריך לכאוב להם על היהודים בארץ ישראל הקדושה ועל היהודים בחו"ל, שטועים טעות מרה ונמצאים שם בגלל כסף וחומר, לא בגלל שיש שם משהו קדוש - עזבו את הקב"ה! האולטימטום נגמר!

כל גדולי ישראל: לא להיות "מודרנים", להיות בענווה! צריך לכאוב לכם הלב על היהודים בארץ ישראל ובעולם שרבים ביניהם! לקב"ה כואב - הוא יכאיב גם לכם. הקב"ה רוצה אחדות ואהבה בעם ישראל, לא משנה איזה סוג של יהודי, צבעו, סגנון תפילתו, מראהו ומה מעמדו בארץ ישראל, כל היהודים שהם יהודים – שווים! אסור להכאיב לקב"ה במחלוקות בין יהודים! זה כואב לקב"ה, והוא יכאיב מאוד למי שגרם לזה! אסור לפגוע ביהודים!

לכל מנהיגי ישראל יש תפקיד! הקב"ה מבקש שכל יהודי שהוא מנהיג או בעל תפקיד, יעשה את תפקידו בנאמנות למען הצלת היהודים בארץ ישראל הקדושה! אין לנו מדינה אחרת - רק ארץ ישראל הקדושה, שהיא המדינה החזקה ביותר בעולם ויש בה הכל מכל כל! לכן רוצים כולם לטרוף אותה ולנגוס חלקים ממנה!

בעולם כולו ימשיך להיות "בלאגן" גדול בכלכלה! נראה שישנה רגיעה, אך זה השקט שלפני הסערה! העולם לא יציב! בקרוב מאוד תהיה שוב נפילה כלכלית גדולה בעולם! ארץ ישראל הקדושה לא תפגע מנפילת הכלכלה בעולם!

יהודים יקרים כל מה שעשה יהודי, בעולם ובארץ ישראל, דברים טובים או לא טובים - הכל יצוף ויתגלה לעיני כל ישראל בפרהסיה! תעשו תשובה אמיתית – העבר הרע יִמָּחֵק!

כל היהודים העשירים בארץ ובעולם, צריכים להשקיע את כל הכסף בארץ ישראל, להקים מפעלים בנגב, מבאר שבע ועד אילת, להחיות את הנגב! עומדים להגיע מאות אלפי יהודים מחו"ל!

הנדל"ן ימשיך לפרוץ דרך ולהתפתח, וימשיכו להיבנות בניינים! הבטחה של ריבונו של עולם: בעשרים השנים הבאות, לא תיעצר התפתחות הנדל"ן, הכבישים והתפתחות ארץ ישראל הקדושה! אל תפחדו להשקיע בנדל"ן - רק בארץ ישראל! הכל יימכר והכל יאוכלס!

על הטייקוּנים (בשפת העם) לתת תרומות ומעשרות: לבניית בתי כנסת, ישיבות, בתי חולים, מקוואות, מעשר להגדלת תורה ולהאדרתה! יש לחלק את המעשר לכמה מקומות, כך יוכפלו נכסיהם ורווחיהם כפל כפליים! אם לא - יפּלוּ ולא יקומו! אם יהיו קמצנים ולא יתנו מעשרות ותרומות ליהודים - ילדיו של בורא עולם – יפּלוּ בגדול וללא יוצא מן הכלל! הקב"ה נתן לכם כסף כדי שתעזרו בו ליהודים בארץ ישראל הקדושה!

יישר כּח לממשלת ישראל על שהחליטה לא לפרסם משקאות חריפים באף מקום! התחלה קטנה - השפעה גדולה על הנוער ובני האדם בארץ ישראל!

עם ישראל היהודים! בורא עולם עושה עבודתכם מול מדינות עָרַב! מתחנן אליכם בורא עולם, שתהיה אחדות בעם ישראל, שלום בעם ישראל! תכירו ותאמרו תודה גדולה למלך מלכי המלכים, הקדוש ברוך הוא, שנותן לכם חיים ומגן עליכם! תקיימו את עשרת הדיברות והקב"ה יעשה עבודתכם - הגנה ושמירה על ארץ ישראל הקדושה!

משיח פה!

פועל!

אל תתמהמהו!

באדיבות אתר: "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר