המסר השבועי מהרב ניר בן ארצי, פרשת בשלח

העולם עומד לחטוף מכה של נפילה קשה בכלכלה - בגלל היהודים שנמצאים בחו"ל, כדי שיבואו לארץ ישראל הקדושה! בארץ ישראל הקדושה, הכלכלה תתרומם ותהיה פרנסה לכל יהודי ללא יוצא מן הכלל. כל שקר, כל זיוף, כל רמאות, כל שוחד - כל דבר בזוי שיהודים עשו בארץ ישראל הקדושה ובעולם - הכל יתגלה!

הרב ניר בן ארצי (מתוך אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם מחזק את הדין בעולם ומכה את העולם בעשר המכות שהכה בהם את מצרים, כי העולם כולו – מצרים! הקב"ה מנער את כל היהודים בעולם, מזעזע אותם מעולם החומר והכסף כי כל היהודים בעולם שנמצאים בחו"ל - נמצאים שם אך ורק בגלל הכסף! וכל היהודים שנמצאים בארץ ישראל הקדושה - נמצאים פה בְּשֶׁל אדמת הקודש הקדושה והטהורה והחיים הטהורים והקדושים שבארץ ישראל! בורא עולם, מגביר כל שבוע את המכות שמכה את עולם, על מנת למחוק את כל הרוע, השנאה והגאווה מהעולם וכדי שהיהודים מהעולם כולו, יבואו לארץ ישראל הקדושה עכשיו ודחוף!

העולם עומד לחטוף מכות קשות, של רעידות אדמה בליווי צונאמי, בהרבה מקומות בעולם! הקב"ה מתחיל בקטן ומזהיר, אם זה לא עוזר - מַכֶּה, אם זה לא עוזר - מוחק את אותו מקום מהעולם!

הקב"ה לא יכול עוד לראות את העולם מתנהג בצורה בהמית ורוצה שכל היהודים יתקנו את מידותיהם ומעשיהם ויקיימו את עשרת הדברות במלואם!

בורא עולם לא חוזר לאחור! מַכֶּה בכל מקום באמצעות איתני הטבע והכלכלה! העולם עומד לחטוף מכה של נפילה קשה בכלכלה - בגלל היהודים שנמצאים בחו"ל, כדי שיבואו לארץ ישראל הקדושה! בארץ ישראל הקדושה, הכלכלה תתרומם ותהיה פרנסה לכל יהודי ללא יוצא מן הכלל!

מלך מלכי המלכים, הקדוש ברוך הוא, נכנס לרצינות, לקשיחות ולדין קשה בעולם, כי נגמר העולם הישן! הטומאה, הרוע, הגאווה, השנאה והקנאה - נגמרו סופית!

הקב"ה מפיל את מדינות ערב סביבנו, מסבך ומסכסך ביניהן ובתוכן, כדי שלא יציקו לעם ישראל! נותן להן הקב"ה עשר מכות, אומנם נראה שהכל שקט, אך זה השקט שלפני הסערה! הבאה בתור להסתבך ולהסתכסך - ירדן! ירדן תסתבך ותסתכסך וחרבם תבוא בליבם! הקב"ה יכלֶה, יפרק וישמיד את כל רצועת מדינות ערב סביב ארץ ישראל! כל מדינות ערב או מדינות אויב שיתלכדו ויתאחדו כנגד עם ישראל - הקב"ה יסכסך ביניהם!

האנטישמיות גוברת

אסאד מלך סוריה, עושה עבודתו בנאמנות לריבונו של עולם - שימשיך כך!

האנטישמיות בעולם הולכת ומתגברת כלפי היהודים! הקב"ה הֵאֵט אותה שנים רבות, אך משבוע הבא - משחרר הקב"ה את 'הנצרה'! משחרר אותם לעשות תוהו ובוהו בעולם כנגד היהודים - כדי שיבואו לגור בארץ ישראל הקדושה! ליישב את הנגב, הצפון והשומרון! הגויים בעולם רוצים לטרוף את היהודים!

כל גדולי ישראל, המנהגים הרוחניים והחומריים והמנהיגים בממשלה - חייבים להיות מאוחדים ומלוכדים! ממשלת ישראל צריכה להיות כגוף אחד! כל שקר, כל זיוף, כל רמאות, כל שוחד - כל דבר בזוי שיהודים עשו בארץ ישראל הקדושה ובעולם - הכל יתגלה! הרבה יהודים צריכים להתכונן להיפגע - או שיעשו תשובה! כולם ללא יוצא מן הכלל!

בורא עולם מתחנן ומתחנן ומבקש, בכל לשון של בקשה: "יהודים יקרים, תעלו דחוף דחוף לארץ ישראל הקדושה! בלי להתמהמה!

מהשבוע הבא, עומד הקב"ה להגביר ו'לשחרר' את האנטישמיות בעולם, כנגד היהודים שנמצאים בחו"ל! הקב"ה הזהיר אתכם 3 שנים רצוף - יום יום! לא תקבלו אזהרה נוספת! תעלו לארץ ישראל - תחיו, תהיו מוגנים ותהיה לכם ברכה! ארץ ישראל תגדל וְתִמָתַח כמו עורו של צבי! תדחוף את ירדן, את הים התיכון, את סוריה ומצרים ותתפתח בלי שאף אחד בעולם ירגיש!

יהודים יקרים! אין זמן! צריך לאהוב זה את זה, להתאחד, להתלכד ולקיים את עשרת הדברות! ב"ה מעל 80% יהודים בעם ישראל, מאמינים בריבונו של עולם, מתחזקים ורוצים להידבק בריבונו של עולם! כמו שפרעה קירב את בני ישראל לאבא שבשמים - גם עכשיו כך!

בדור הזה, משיח עובד ופועל! אדם פשוט הנמצא בארץ ישראל הקדושה! לא כדאי לכם לא להאמין! בגלל שמשיח קיים פועל ועובד - כל העולם נמצא בתוהו ובוהו! חוץ מארץ ישראל הקדושה שבה נמצא! הקב"ה מגן ושומר על ארץ ישראל הקדושה - אך ורק!

בזכות שהמשיח פועל ונמצא בארץ ישראל - ליהודים אורה וששון ושמחה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר