המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

עניין הבחירות בממשלת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב את שפת הדיבור הזאת! אסור לשנוא יהודים וליצור שנאה בגלל הבחירות! רק הקדוש-ברוך-הוא מחליט איזה מפלגה תעלה ואיזה מפלגה תרד. הקדוש-ברוך-הוא מבקש ומתחנן: בארץ ישראל צריכים כולם להיות מאוחדים ומלוכדים. בישראל תצא ממשלה חדשה וטובה, בלי סיבוכים

הרב ניר בן ארצי (צילום מסך)

ריבונו של עולם אמר, באמצעות הסימנים שעשה ועושה לעולם כולו ולישראל: הגיע זמן גאולת עם ישראל. הגיע זמן התגלות מלך המשיח. כך אמר וכך יהיה! שלא יקומו ליצנים ויגידו: 'דיברו שנִים ולא קרה כלום'. עכשיו הסימנים!

היהודים שנמצאים בחו"ל צריכים להבין שהם צריכים להיות בארץ ישראל - בבית שלהם. השנאה והאנטישמיות נגד היהודים בעולם, עוברים כל גבול וזה ילך ויתגבר מיום ליום כאש בשדה קוצים. עכשיו זה יוצא אל הפועל, כשקמים מוקדים חדשים של שנאה בעולם שיתרבו מיום ליום, משעה לשעה, משנייה לשנייה.

שבעה מיליארד בני אדם בעולם, כמה מתוכם יהודים? חצי אחוז? אחוז? שני אחוזים? אף-על-פי-כן, מדינת ישראל, ארץ הקודש, תהיה קיימת לנצח נצחים, יציבה ביותר בעולם!

יהודים יקרים צריך לבוא ולעלות לארץ ישראל דחוף. לא לשבת על הגדר ולומר 'לי זה לא יקרה!' הקדוש-ברוך-הוא רחמן ומאריך אף, אבל לכל דבר בעולם יש סוף, עכשיו זה נגמר! אל תכאיבו ותתעתעו בקדוש-ברוך-הוא. בואו לארץ ישראל הקדושה! אל תפחדו מאיומי סוריה, איראן, ירדן, עזה ולבנון, הקדוש-ברוך-הוא מטפל בהן ישירות ואומר ליהודים: 'אתם תנוחו, תלמדו תורה, תקיימו את עשרת הדיברות, תעשו אחדות, שלום ואהבה ביניכם ואני אעשה את כל מלחמות ישראל מול הגויים. אל תנצלו את הטוב הזה לדברים שליליים! אם הקדוש-ברוך -הוא, חס ושלום, לא היה מתערב במצב בסוריה, מצרים וירדן ומסבך ביניהם, היו טילים מתעופפים באוויר, אנשים לא היו יוצאים שנה מהמקלטים והיה כל העולם בחורבן. תכירו בטוב ותחזרו לאבינו שבשמיים! אל תהיו גיבורים, כל הגיבורים לא יצליחו בכלום ויתביישו מעצמם! רק בארץ ישראל הקדושה יהודים יהיו מוגנים - זה הבית של כל יהודי.

העולם כולו נמצא בבלבול ובתוהו ובוהו: הקדוש-ברוך-הוא עושה לכל המדינות כמו שעשה בסוריה - כל מדינה בתבלין שלה!

מצריִם - במלחמה קשה בתוך עצמה, פחות מסוריה אך המצב הזה לא ייפסק. סכר אסואן - כל דבר בעיתו...

בלבנון - מתים מפחד שיהיה אצלם מצב כמו בסוריה.

עזה והגדה המערבית - נשענים על ההגנה והכסף שמקבלים מאיראן, שנותנת להם נשק תחמושת וכסף בדרך עקיפה.

צריך להיזהר מהפלסטינאים לא לזלזל בנשק ובתחמושת שלהם, הם מחכים רק להוראה מאיראן ואז, חס ושלום, יהיה כמו 'פטרייה'. "חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה" ולא יצליחו להזיז את גופם.

איראן - תחטוף עוד רעידות אדמה קשות.

תורכיה - 'פקעת עצבים' עוד מעט תתפוצץ כל תורכיה והם יסתבכו זה עם זה.

איתני הטבע ימשיכו להכות! ביפן 'קיבלו שֵכֶל', הם סוגרים את כל כורי האטום שלהם! הם חכמים, הם הבינו שיד ה' בדבר, הבינו שחבל להם להתעסק עם ריבונו של עולם. כל העולם צריך ללמד מהיפנים, הם הבינו את רמזיו של בורא עולם!

יהודים יקרים לא לנסוע למקומות קשים. אל תיקחו סיכונים! גאוות אדם עושה אותו שיכור והוא מאבד את החושים, אחרי שהוא מקבל את המכה - בוכה כל החיים. לחשוב פעמיים לאן הולכים - עדיף פת לחם ומים וחיים לנצח!

יימשכו השיטפונות, הרוחות הקשות והחום. הקרח בקוטב נמס כדי למלא את אירופה במים. הכלכלה באירופה תמשיך להתרסק, הם יכולים להחליף מאה ראשי ממשלות - לא יעזור להם כלום! אמריקה תמשיך לסבול ולזחול, למרות הפרסומים שמנסים למנוע בהלה - האמת מתגלה בסוף!

בארץ ישראל הקדושה - הכלכלה מתפתחת ופורחת, הנדל"ן ימשיך לפרוץ קדימה, כבישים מדהימים יסללו וגשרים יבנו בארץ ישראל ובנגב - בו יש אוויר טוב ומיוחד לנשימה!

בתל אביב - יתמעטו התושבים. יש לקדוש-ברוך-הוא דרכים לפזר את היהודים בכל רחבי ארץ ישראל הקדושה. הקדוש-ברוך-הוא עושה זאת וימשיך לעשות זאת! אפשר לחשוב שתל אביב זה בית המקדש.

יש עבודה לכל היהודים בארץ ישראל. גם כשיבואו מיליוני יהודים לארץ - יש עבודה לכולם כי הפרנסה היא בידי הקדוש-ברוך-הוא! לכל יהודי יש חמישה מקצועות, למרות שלמד רק אחד. לא חייב יהודי לעבוד במקצוע שלמד. לפני מאתיים שנה, היו כולם מומחים בכל. לא היו מחשבים, לא פקידים, לא בנקים ולא משרדים, כולם היו חקלאים, מעבדֵי עורות ורועי צאן ובקר, אלה היו המקצועות. אדם יכול לעבוד - כל עבודה מתאימה לו, ההתחלה קשה אבל אחר כך מתרגלים. אם ירצה יהודי לעבוד, מבטיח הקדוש-ברוך-הוא עבודה לכל היהודים בארץ ישראל. יש בארץ אבטלה כי יהודים לא רוצים לעבוד.

יהיו בעולם הפרעות: תאונות קשות בין רכבות, מטוסים ואוניות. כל מדינה, ארץ או אדם שידברו דברים קשים על עם ישראל, דברים שמביאים לשנאה או גורמים להתססה מול ישראל - יקבלו מכות קשות וסתירות לחִי שלא יוכלו להראות את פניהם!

בעניין הבחירות בממשלת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב את שפת הדיבור הזאת! אסור לשנוא יהודים וליצור שנאה בגלל הבחירות! רק הקדוש-ברוך-הוא מחליט איזה מפלגה תעלה ואיזה מפלגה תרד. הקדוש-ברוך-הוא מבקש ומתחנן: בארץ ישראל צריכים כולם להיות מאוחדים ומלוכדים. בישראל תצא ממשלה חדשה וטובה, בלי סיבוכים ובלי דיבור מכוער ופוגע. מפלגה שתפעל בדרך טובה, קדושה וטהורה, ללא אינטרס אישי, אך ורק לטובת עם ישראל והצלת היהודים – תעלה, מפלגה שתפעל בזיוף או מתוך אינטרס – תיפול. בבחירות אלה, יעשה בורא עולם 'בית ספר' וחינוך מחדש לממשלת ישראל! הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יהיו כמו שניים-עשר השבטים ואבא אחד שכולם נשענים עליו.

יהודים יקרים תיזהרו בדיבור ובהתנהגות בכל רחבי הארץ! הסטרא אחרא יודע שהגיע סופו - בגלל גאולת עם ישראל - ו'מתאבד'. הוא נכנס בגוף אנשים, מתלבש עליהם וגורם להם לא לשלוט במעשיהם. כל יהודי יחשוב פעמיים ושלוש לפני שהוא עושה משהו לא טוב, אפילו להעיר - צריך זהירות! אורו של משיח הורס את כל הקליפות של הסטרא אחרא! משיח עומד להתגלות בדורנו, בימינו וצריך זהירות גדולה!

מתוך אתר תאיר נרי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר