בצפון תפתח ההשקעה

זכות לדירה ברכסים; ביקוש שיא לפרוייקט

ביקוש שיא להשקעה בפרוייקט "איילת השחר" ברכסים החדשה • תב"ע מאושרת • צפי לתשואות גבוהות • הכירו את חברת פ.א.י גרופ נדל"ן שמובילה את הפרוייקט החדש (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

כשנה וחצי לאחר שהקורונה פרצה לחיינו ולאחר ארבעה גלי תחלואה, סגרים והגבלות, ניתן לראות כי למרות הציפיות לקיפאון בשוק הדיור קרה בדיוק ההיפך. נשברו שיאים במכירות בשוק הדיור, נשבר שיא בהיקף משכנתאות וגם הביקוש לנדל"ן וקרקעות להשקעה צמח.

על רקע עליית מדרגת המס לרכישה ראשונה שמוטלת על רוכשי דירות להשקעה מ-5% ל-8% שנכנסה לתוקף החל מתחילת החודש, ניתן לצפות למגמה שתגדיל את הביקוש של משקיעים רבים לקרקעות להשקעה.

משקיעים נוטים לאתר הזדמנויות כמו צפון הארץ – אזור מתפתח עם ביקוש גבוה (יח"צ)

לא קל למצוא כיום קרקעות זמינות לבניה, פרטיות בטאבו עם תב"ע מאושרת, ומאתגר יותר למצוא כאלו באזורים מבוקשים במיוחד ושעדיין מסוגלות להניב רווחיות בצורה משמעותית. באזור המרכז כמעט ולא ניתן למצוא קרקעות וסף הכניסה הגבוה מרתיע משקיעים רבים. משקיעים נוטים לאתר הזדמנויות כמו צפון הארץ – אזור מתפתח עם ביקוש גבוה.

מקום כזה לדוגמה אפשר למצוא במועצה המקומית רכסים, הממוקמת כ-5 ק"מ דרומית מזרחית לחיפה. בישוב מתגוררים כ-12,000 תושבים, רובם מהאוכלוסייה החרדית והדתית. הקהילה בישוב צומחת בקצב מהיר ובהתאם לכך גם הביקוש למקומות דיור הולך וגדל.

חברת הנדל"ן "פ.א.י גרופ" משווקת את פרויקט "איילת השחר" בשכונת "רכסים צפון" החדשה במסגרתו נמכרות קרקעות להשקעה עם צפי לתשואה גבוהה. בתכנית צפויות להיבנות כ 2,500 יחידות דיור חדשות. בנוסף יוקמו שני אזורי תעסוקה ומסחר לטובת תושבי המקום. התוכנית כבר קודמה ואושרה על ידי רשות מקרקעי ישראל והוותמ"ל, ונמצאת בסטטוס של- זמינה לבניה (!) מצרך נדיר בשוק הקרקעות בישראל.

יוסף אלקיים מבעלי חברת "פ.א.י גרופ נדל"ן" מספר על עניין רב שהפרויקט מושך. "מדובר במקום אסטרטגי ומתפתח שמהווה יריית פתיחה לפרויקטים נוספים שצפויים לקום באזור זה, כך שמדובר בהזדמנות פז עבור כל משקיע באזור עם ביקוש שיא שמהווה פרויקט דגל בצפון הארץ".

בחברת פ.א.י גרופ נדל"ן מדגישים כי מדובר בהשקעה בטוחה עם צפי לעליית מחירים משמעותית שתיתן לכל משקיע רווחיות גבוהה במיוחד בהשקעה זו.

"יש ביקוש עצום מצד משקיעים" מציין יוסף אלקיים, "בעיקר כאלה שמבינים, שהשקעה במגזר עם רמות הביקוש לדיור הגבוהות ביותר ועם היצע הדיור הקטן ביותר עתיד להציג רמות רווחיות גבוהה במיוחד".

בחברת פ.א.י גרופ נדל"ן אנשי מקצוע ויועצים עתירי ניסיון המלווים כל משקיע על פי צרכיו, ובהם עורכי דין, רואי חשבון, יועצי נדל"ן, שמאים, יועצים פיננסים, אדריכלים ואנשי מקצוע נוספים. עיקר פעילות החברה היא איתור קרקעות במיקומים אסטרטגים עם פוטנציאל ריווחי גבוה, טיפול בבירוקרטיה הכרוכה להוצאת הפרויקט לפועל וכמובן - גיוס משקיעים. עד כה החברה הובילה פרויקטים בישראל אשר הניבו תשואות גבוהות למשקיעים.

בפרויקט 'איילת השחר' בשכונת 'רכסים צפון' נותרו יח' קרקע אחרונות להשקעה, כאשר יחידות הפריסל בפרויקט כבר נמכרו למועדון המשקיעים של חברת פ.א.י גרופ נדל"ן, ונותרו בו יחידות בודדות.

לפרטים נוספים על הפרויקט כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר