חנוכת משרדי 'נתיב פיתוח' הבונה את 'אחוזת נתיב' בהר יונה

מעמד קביעת המזוזה וחנוכת הבית נערך השבוע למשרדים החדשים והמרווחים של חברת 'נתיב פיתוח', החברה הבונה את 'אחוזת נתיב' בהר יונה, שכונת העתיד של הציבור החרדי. לכבוד מעמד חנוכת הבית התכנסו במשרדים החדשים מאות אורחים ומוזמנים נכבדים, בהם לקוחת, ספקים, אנשי מקצוע ושותפים

טקס קביעת המזוזה (צילום: יח"צ)

מעמד קביעת המזוזה וחנוכת הבית נערך השבוע למשרדים החדשים והמרווחים של חברת 'נתיב פיתוח', החברה הבונה את 'אחוזת נתיב' בהר יונה, שכונת העתיד של הציבור החרדי.

במעמד השתתפו מרנן ורבנן שליט"א המלווים את חברת נתיב פיתוח, בראשם הגר"י אדלשטיין שליט"א, רבה הראשי של רמת השרון, שקבע מזוזה בפתח הראשי של המשרדים החדשים, והרעיף דברי ברכה והוקרה למייסד ומנכ"ל החברה, הרב שמחה גריידינגר, המתמחה זה שנים רבות בבניית פרויקטים איכותיים למגורים עבור הציבור החרדי. בנוסף קבעו מזוזה במקום הגרמ"מ שפרן שליט"א – ראש ישיבת 'נועם התורה' בבני ברק, הגר"י הרצל שליט"א – הרב הראשי לנצרת עילית, הרב אברהם צבי הכהן שליט"א – רב קהל חסידים שיכון ה' ודומ"צ בבני ברק, הרב אברהם רובינשטיין - מזכיר מועצת גדולי התורה, הרב שמואל קרליץ, מר שמעון גפסו - ראש העיר נצרת עילית, הרב יעקב אשר - ראש העיר בני ברק, מר עוזי שמיר, מנהל מחוז צפון במשרד השיכון, ועוד שורה ארוכה של עסקני ציבור ונציגי הקהילות התורניות.

לכבוד מעמד חנוכת הבית התכנסו במשרדים החדשים מאות אורחים ומוזמנים נכבדים, בהם לקוחת, ספקים, אנשי מקצוע ושותפים לעשייה של 'נתיב פיתוח', החברה שבנתה עד היום אלפי יחידות דיור בסטנדרטים גבוהים במיוחד של אמינות ומקצועיות, כולל בקרית שמואל, רחובות, קריית האומנים ועוד. גלריית הרבנים ונבחרי הציבור שכיבדו את האירוע בנוכחותם, הוכיחו את רמת ההערכה וההוקרה בהם רוחשים ל'נתיב פיתוח', ובמיוחד למיזם המוביל של החברה, 'אחוזת נתיב' בהר יונה. מדובר בפרויקט היחיד בהר יונה שנמצא בשלבים מתקדמים ביותר, כאשר לאחר כל אישורי הבנייה החלו העבודות בשטח בס"ד השבוע, עם השלמת ההליכים לאחר שנתיים של עבודה מאומצת.

לאחר קביעת המזוזה התכנסו המשתתפים לשתיית לחיים לכבוד חנוכת הבית, כאשר הגר"י אדלשטיין שליט"א מברך את ראשי 'נתיב פיתוח' שיתקיים בהם 'ויהי נועם השם וגו', ומעשה ידינו כוננהו'. בהמשך הזכיר את דברי הפסוק בפרשה 'ועשו לי מקדש ושכנתי וגו', וציין כי: "זכות גדולה היא לחברת 'נתיב פיתוח' שעוסקת כבר שנים ארוכות במצוות יישוב ובניין ארץ ישראל, וכעת נטל על עצמו תלמידי היקר, הרב שמחה גרידינגר, את הקמת 'אחוזת נתיב' בהר יונה, כאשר זכות ראשונים שמורה לו , שסלל את הדרך ופילס נתיב ולהקמת היישוב החרדי שנבנה במקום בס"ד. השכונה החדשה תהיה בעזרת השם מגדלור של תורה וחסד, ותקל את מצוקת הדיור המעיקה על אברכים בני התורה, החפצים להתגורר במקום תורה בלי חובות כלכליים כבדים".

הרב שמחה גרידיגנר, מנכ"ל החברה, הודה במילים נרגשות לגר"י אדלשטיין על תמיכתו והדרכתו הצמודה בהקמת 'אחוזת נתיב', כאשר ב"ה כל גדולי ישראל שליט"א מעודדים ומברכים את הקמת הפרויקט בהר יונה, המהווה פתרון אמיתי ומיידי למצוקת הדיור. בדבריו הזכיר את מצוות מחצית השקל, שנאמר במדרש שמשה רבנו ע"ה התקשה בהבנת המצווה עד שהראה לו הקב"ה מטבע של אש וכו'. ומסבירים המפרשים את עניין הקושי בהבנת מחצית השקל, שזה נועד להמחיש שאין אפשרות לאדם להגיע לשלמות ואף לא למחצית השלמות, ללא סיוע ועזרה תמידית מלמעלה. הרב גרדינגר הוסיף כי: "לאורך כל הדרך זכינו להרבה סייעתא דשמייא, בזכות ברכת גדולי ישראל שליט"א, שהעידו שמדובר בפרויקט היחיד שנותן מענה אמיתי ואמין לצרכי הדיור של בני התורה".

הגר"י הרצל שליט"א, רבה הראשי של נצרת עילית בירך את מנהלי 'נתיב פיתוח' על החזון והאמונה שליוותה אותם לאורך כל הדרך, עד שהגענו לשלב הזה, כאשר קבוצות גדולות של משפחות בני תורה כבר חתמו על חוזה לרכישת דירה למגורים ב'אחוזת נתיב'. בהמשך נשא דברים ראש עיריית נצרת עילית, מר שמעון גפסו, שהצהיר על מחויבותו הבלתי מתפשרת לזרז את הקמת היישוב החרדי בהר יונה, כאשר הוא רואה ב'נתיב פיתוח' שותפה חשובה ומרכזית להגשמת מטרה זו, בברכת ובעידוד גדולי ישראל שליט"א. בסיום האירוע איחלו המשתתפים הרבים לראשי ומנהלי 'נתיב פיתוח' שיזכו לראות ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם, בקידום הפרויקטים לדיור לרווחת ציבור האברכים בני התורה.

יצוין כי, לחברת 'נתיב פיתוח' הבונה את 'אחוזת נתיב' בהר יונה, הנהלה חרדית ותיקה ואמינה, שהם בעלי הקרקע, והם הבונים והמשווקים את הדירות, כאשר הלקוחות נהנים מגב כלכלי ואחראי איתן של החברה ידועה ובעלת ניסיון, שעומדת מאחורי החוזים ואחראית לכספי הרוכשים ולאיכות הדירות שייבנו, כאשר כל הלקוחות נהנים מביטחונות מלאים לכספם על פי ערבות חוק מכר.

פרויקט 'אחוזת נתיב' בהר יונה זכה לברכת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בראשות מרן רבנו הגרי"ש אלישיב שליט"א, מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ומרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א. הפרויקט בהכוונתכם והדרכתם של רבי יעקב אדלשטיין שליט"א, רבי עזריאל אוירבך שליט"א, רבי מנחם מנדל שפרן שליט"א ורבי יהושע ארנברג שליט"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר