בשעות אחה"צ הארוכות:

עם תנורי 'אלקטרולוקס' - תיהנו מחוויה ביחד עם הילדים

שעות אחר הצהריים ארוכות, חמות ולפעמים חסרות מעש... מה דעתכם על בילוי מהנה במטבח יחד עם הילדים? חוץ מההזדמנות נהדרת של חוויה משותפת העניקו להם חכמת חיים. למדו אותם איך למדוד כמויות, לבדוק מאכלים כמו ביצים ותבלינים, איך מפעילים תנור וכיצד שומרים על כללי הבטיחות במטבח (אפיה)

תנורי אלקטרולוקס - לחוויית אפיה טובה ובריאה (צילום: אלקטרולוקס)

התאספו לפעילות מהנה בשעות אחר הצהריים, הפשילו שרוולים, מצאו לכם מתכון 'מותאם' לילדים, הוציאו מצרכים מהמזווה והתחילו באפייה.
תנורי 'אלקטרולוקס' יאפו לכם הרבה יותר בפחות זמן, בטיחותיים ויגנו עליכם ועל הילדים מפני כביות ומתנקים בקלות... כל מה שרציתם לדעת, כאן:

  • 20% יותר
    מגשי האפיה של תנורי 'אלקטרולוקס' גדולים ב 20% מהתנורים האחרים שאתם מכירים. בנוסף, התנור מגיע עם תבניות XL ענקיות. תוכלו להכין הרבה יותר מנות בפחות זמן, קחו מתכון טעים וקל והכנסו למטבח עם הילדים, קדימה...

  • בטיחותי
    תנורי 'אלקטרולקס' מגינים עליכם ועל ילדיכם מפני כביות או אירועים מסוכנים שעלולים לקרות חלילה כתוצאה ממגע עם התנור. דלת התנור קרה עם 3 או 4 שכבות זכוכית רפלקטור כדי שהחום יישאר בתוך התנור בלבד (בהתאם לדגם).

  • מתנקה בקלות
    כשהחגיגה נגמרת וכולם נהנו ממעשה ידיהם, 'אלקטרולוקס' מקלה עליכם את מלאכת הניקיון. בתנור תוכניות ניקוי עצמי פירוליטי או באדים וללא שימוש בחומרי ניקוי חזקים המזהמים את הסביבה ועלולים להזיק לתנור. לאחר פעולת הניקוי העצמי, הלכלוך שנותר בתנור מתנגב בקלות במטלית לחה. משימה אחת מורכבת הורדנו מהראש שלכם...(בדגמים נבחרים)

זמן איכות מהנה
שירות ואחריות של היבואנית הרשמית מיניליין. להשיג ברשתות החשמל, בחנויות החשמל הנבחרות ובאתרי הסחר המורשים.

'אלקטרולוקס' לחיים טובים יותר בבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר