שיתוף פעולה יחודי בין השב"ס הרוסי והישראלי

שיתוף פעולה יחודי בין שירות בתי הסוהר ברוסיה לשירות בתי הסוהר בישראל, החל החודש בצורה רשמית ומקצועית - זאת בעקבות סיור בארץ ישראל של הרב הצבאי והשב"ס ברוסיה הרב אהרן גורביץ, יחד עם משלחת מראשי השב"ס הרוסי. הרב גורביץ משמש כרב הצבא והשב"ס ברוסיה מזה מספר שנים, במסגרת (תפוצות)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

שיתוף פעולה יחודי בין שירות בתי הסוהר ברוסיה לשירות בתי הסוהר בישראל, החל החודש בצורה רשמית ומקצועית - זאת בעקבות סיור בארץ ישראל של הרב הצבאי והשב"ס ברוסיה הרב אהרן גורביץ, יחד עם משלחת מראשי השב"ס הרוסי.

הרב גורביץ משמש כרב הצבא והשב"ס ברוסיה מזה מספר שנים, במסגרת הרבנות הראשית של רוסיה בראשות רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר שליט"א, שאף יזם את הקמת הרבנות הצבאית, באחת הפגישות עם נשיא רוסיה מר דמיטרי מדבדב.

המשלחת מרוסיה כללה כאמור את הרב גורביץ, נציב השב"ס הרוסי, ראש אגף משרד המשפטים וחמשה מראשי השב"ס הרוסי, אשר התקבלה בישראל ע"י נציב השב"ס בישראל מר בני קאניאק, דובר השב"ס מר ירקוני, ראש אגף קשרי החוץ של השב"ס מר דומינץ ועוד.

הביקור כלל סיורים רשמיים בכלא רימונים, אופק, נווה תרצה, מרכז שיקום לנוער ועוד.

הנציב הרוסי האחראי על 350 אלף פקידים, קרוב לאלף בתי כלא וקרוב למליון אסירים - הביע את התפעלותו על מערך בתי הסוהר בישראל והשקעה הרבה למען האסירים.

עם סיום הביקור, מסר הרב גורביץ את אגרת הברכה מטעם הרב הראשי לרוסיה הגר"ב לאזאר וסוכם על שיתוף פעולה פורה, בעיקר לטובת האסירים היהודים ברוסיה, למענם דואגת הקהילה היהודית והרבנות הצבאית פעולת למענם, בעיקר בחגים ובהקמת בתי כנסת בתוככי הכלא.

במהלך הביקור סיירה המשלחת מרוסיה בכמה מקומות קדושים, כאשר השיא היה בביקור ב´כותל המערבי´, שם גם הטמינו פתקי בקשות מאסירים יהודים מרוסיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר