מצרים מאיימת על ישראל: נגדע ידו של מי שיפעל בסיני

בעקבות הקולות בישראל לצאת לפעולה של צה"ל נגד גורמי הטרור בחצי האי סיני המתרבים והולכים, כתגובה לפיגוע בגבול והניסיונות החוזרים ונשנים לבצע פיגועים נגד ישראל, בכיר בצבא המצרי מגיב בראיון לעיתון 'אל מסרי אל יום' ומאיים כי "מצרים תגדע את ידו של כל תוקף חיצוני או פנימי"

יוני גבאי | כיכר השבת |
חיילים מצריים (צילום: פלאש 90)

"נגדע את ידו של כל מי שיפעל בסיני", כך מזהיר היום (שני) בכיר בצבא המצרי בראיון לעיתון 'אל מסרי אל יום', וזאת בעקבות הפיגוע בגבול.

ביום שישי, נהרג רב"ט נתנאל יהלומי הי"ד, בפיגוע בגבול ישראל-מצרים בו שלושה מחבלים פתחו בירי מסיני שבשטח מצרים לעבר כוח צה"ל, עד שחוסלו.

בעקבות הקולות בישראל לצאת לפעולה של צה"ל נגד גורמי הטרור בחצי האי סיני המתרבים והולכים, בכיר בצבא המצרי מגיב ומאיים.

הבכיר שלא הזדהה בשמו, אומר כי מצרים עוקבת "אחר כל התערבות ישראל באזור הגבול, ולא תתאפשר פגיעה באף פיסת אדמה בשטח סיני".

הבכיר הזהיר מפני ניסיון ישראלי להביא לעימות עם מצרים, ואמר כי "מצרים תגדע את ידו של כל תוקף חיצוני או פנימי". הבכיר הוסיף וטען כי הכוחות במצרים מתייחסים לעניין "בשקט ובחוכמה".

בצה"ל, ממשיכים בתחקיר הפיגוע, ומפרטים ראשונים עולה כי החייל יהלומי, הספיק לירות מספר רב של כדורים לפני שנפצע, וככל-הנראה היה זה שהרג את המחבל הראשון.

הפיגוע הנוכחי מהווה המשך ישי לחוסר השליטה של מצרים על גורמי הטרור באזור, וזאת בהמשך לניסיון הפיגוע שעבר שיצא מחצי האי, בו חוסלו שוטרים מצרים ובמהלכו חדרו המחבלים בנגמ"ש צבאי לשטח ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר