יעלון מאיים: אם הלחימה בסוריה תפגע בנו - נגיב

כך הצהיר היום שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בסיור שערך ברמת הגולן. יעלון סייר במוצב חזקה הסמוך לגבול עם סורייה וקיבל סקירה על המתרחש באיזור. "מעבר לגבול מתנהלת מלחמת אזרחים עקובה מדם מדם. צה"ל פועל כאן כדי שרמת הגולן תמשיך להיות שקטה", אמר וציין את המספר הרב של המטיילים באזור

ב. ניסני | כיכר השבת |
שר הביטחון, הבוקר (צילום: דוברות משרד הביטחון)

"אם הלחימה בסוריה תפגע בנו, נגיב" - כך הצהיר היום שר הביטחון משה (בוגי) יעלון שסייר הבוקר (שלישי) ברמת הגולן.

יעלון סייר במוצב חזקה הסמוך לגבול עם סורייה וקיבל סקירה על המתרחש באיזור. "מעבר לגבול מתנהלת מלחמת אזרחים עקובה מדם מזה שנתיים עם עשרות אלפי הרוגים, ובתקופה האחרונה אלפי הרוגים בחודש, אבל אנחנו לא מתערבים כל עוד זה לא פוגע באינטרסים שלנו".

יעלון הצהיר: "כשזה פוגע באינטרסים שלנו, בין אם זה ירי או גראדים מעבר לגבול, בין אם זה מכוון או לא מכוון לעבר שטחנו, אנחנו מגיבים כדי לשתק את מקורות הירי כפי שקרה בשבוע שעבר.

"אינטרס אחר כמובן זה שלא יזלוג נשק שעלול לאיים עלינו בעתיד לארגונים בלתי אחראיים - מחיזבאללה בלבנון דרך ארגוני טרור שפעילים פה בסוריה, וגם כנגד זה פעלנו ואנחנו נפעל כדי לא לאפשר זליגת אמצעים שכאלה אל גורמים בלתי אחראיים".

יעלון הוסיף: "כפי שאתם רואים, רמת הגולן שקטה. צה"ל פועל כאן כדי שתמשיך להיות שקטה, כדי שהאזרחים יוכלו להמשיך לחיות ולפתח, ושמטיילים, כפי שהיו כאן בחג האחרון בפסח, ואני מקווה שיהיו גם בשבועות הקרובים באביב או בקיץ, יבואו לטייל כאן בהמוניהם וליהנות מהנופים היפים כאן ברמת הגולן".

"כך כאן וכך בגבול הלבנון, וגם שם צה"ל פועל כדי שיהיה שקט וכדי לאפשר לתושבים לחיות כמו שצריך ולאזרחים לטייל וליהנות מנופי הגליל", אמר שר הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר