נתניהו האריך את כהונת הרמטכ"ל בני גנץ בשנה

רוה"מ בנימין נתניהו האריך את כהונת הרמטכ"ל בני גנץ בשנה נוספת. הארכה תעבור את אישור הממשלה ביום ראשון הקרוב. שר הביטחון יעלון: "בתקופה סוערת, גנץ האיש הנכון במקום הנכון" (ביטחון)רוה"מ בנימין נתניהו האריך את כהונת הרמטכ"ל בני גנץ בשנה נוספת. הארכה תעבור את אישור הממשלה ביום ראשון הקרוב. שר הביטחון יעלון: "בתקופה סוערת, גנץ האיש הנכון במקום הנכון" (ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
שנה רביעית ואחרונה, בני גנץ וראש הממשלה (צילום: פלאש 90)

הארכת כהונת הרמטכ"ל: ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להאריך את כהונתו של הרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ (54) בשנה נוספת ובכך ישמש גנץ כרמטכ"ל שנה רביעית.

הארכת כהונתו של גנץ צפויה לעבור את אישור הממשלה כבר ביום ראשון הקרוב בישיבתה השבועית.

נתניהו נפגש אמש (רביעי) עם גנץ והודיע לו על החלטתו להאריך את כהונתו: "בשלוש השנים האחרונות מוביל הרמטכ"ל בהצלחה מרשימה את צה"ל מול אתגרים ביטחוניים מהמורכבים שידעה מדינת ישראל. בני גנץ מוביל את צה"ל בערכיות, במקצועיות ובהישגיות".

נתניהו הוסיף ואמר: "אני, שר הביטחון והרמטכ"ל, וראשי מערכת הביטחון, עובדים יחד יומם וליל למען ביטחונם של אזרחי ישראל, ולמען ביצור כוחה והבטחת עתידה של מדינת ישראל".

גם שר הביטחון משה בוגי יעלון התייחס להארכת הכהונה ואמר: "הרמטכ"ל מוביל בשנתיים וחצי האחרונות את צה"ל להישגים שאת רובם איני יכול לפרט, אבל הם מאפשרים לאזרחי ישראל להמשיך בשגרת חייהם ולמדינת ישראל להמשיך לפרוח ולשגשג".

"בתקופה שבה המזרח התיכון חווה סערות חסרות תקדים בהיקפן, ובפנינו ניצבים אתגרים כבדים וחסרי תקדים, מקרוב ומרחוק, אני סבור שהרמטכ"ל גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון" הוסיף יעלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר