הנשק מהספינה האיראנית הוצג: "העולם צבוע"

ראש הממשלה ושר הביטחון הציגו את אמצעי הלחימה שנתגלו על ספינת הנשק האיראנית. נתניהו טען "העולם צבוע", בוגי יעלון: "איראן - יצואנית הטרור הגדולה בעולם" (חדשות, צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: רועי עידן, מוטי קמחי - ynet)

במסיבת עיתונאים של צה"ל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומערכת הביטחון שנערכה היום (שני), הוצגו היום אמצעי הלחימה שנחשפו על הספינה האיראנית KLOS C.

ראש הממשלה בנימין נתניהו טען במהלך מסיבת עיתונאים כי המסמכים שנתגלו על הספינה, הוכיחו כי הוא הועמסה באיראן. את התנהלות הקהילה הבינלאומית כ"צבועה".

"הנשק הקטלני הזה שאתם רואים לפניכם היה מגיע לפאתי חיפה. יש כאלה בקהילה הבינלאומית שלא היו רוצים שנקיים את האירוע הזה, וגם אינם רוצים שנראה לעולם את מה שמתרחש בתוך איראן. קשה להם עם זה שאנו חושפים את האמת מאחורי החיוכים המזויפים של איראן" אמר נתניהו במסיבת העיתונאים.

"שטר המטען המקורי ושטר המטען המזויף שמוצגים כאן מוכיחים כיצד ניסתה איראן להסוות את העמסת מכולות הנשק בשטחה. כך אנו גם למדים מעדותם של אנשי הצוות, שמספרים על הטענת מכולות הנשק בנמל הראשי של איראן - בנדר אבעס. הקהילה הבינלאומית רוצה להתעלם מהמשך התוקפנות איראן. היא רוצה להשלות את עצמה שאיראן זנחה את כוונתה להשיג נשק גרעיני. הצביעות הזאת לא רק שהיא פסולה מבחינה מוסרית, היא גם מסוכנת. בפעם הבאה יכילו הברחות נשק גרעיני".

שר הביטחון משה בוגי יעלון שהשתתף גם הוא במסיבת העיתונאים אמר: "אפשר לראות כאן מה נחסך מאזרחי ישראל. המשטר האיראני הוא יצואן הטרור הגדול ביותר בעולם. אין סכסוך במזרח התיכון שהמשטר הזה לא מזין אותו בנשק, בתחמושת, בכסף ובאימוני טרור. אנחנו רואים הפרה ברורה של החוק הבינלאומי בהעברת טילים שאמורים בסופו של דבר לירות על אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר