הרבצ"ר חשף: מתוך 200 חיילים דתיים, רק 20 רצו הפרדה

בשיחה שקיים לאחרונה הרב הצבאי ופורסמה בשבועון דתי לאומי, סיפר כי מבין כ-200 חיילים דתיים בבה"ד 1, רק כ-20 ביקשו לשרת בפלוגה ללא נשים. "נסתתמו טענותיי" אמר (צבא,בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
חייל דתי, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

בשיחה שהעביר לאחרונה לתלמידים במכינות קדם צבאיות, אמר הרב הצבאי רפי פרץ כי מבין כ-200 צוערים דתיים בבה"ד 1, מעט מאוד ביקשו לשרת בפלוגה ללא נשים. כך מפרסם השבועון הדתי לאומי "שביעי".

"אני רואה הרבה סוגים של חבר'ה בצבא וזה לא כל כך ברור, עכשיו נפתח גדוד או שני גדודים בבה"ד 1, יש שם 585 חברה, מתוכם כ-200 דתיים, זה לא שהם בתחילת הדרך, הם אחרי שנה ורבע בצבא. העבירו שאלון ושאלו "מי רוצה פלוגה מגדרית", שמעתם את המספרים? רק 20 ביקשו" אמר הרב פרץ.

במהלך דבריו שצוטטו בשבועון, אמר הרב פרץ כי הנתונים הופנו אליו על ידי גורמים בצבא, שטענו כי רובם של הצוערים הדתיים לא מעוניינים בשירות ללא נשים.

הרבצ"ר רפי פרץ (צילום: פלאש 90)

"באים אליי ואומרים לי "מה אתה רוצה, הם בכלל לא רוצים את זה", אני אומר לכם, נסתתמו טענותיי" אמר הרב פרץ לצעירים הדתיים.

"אני לא בא לומר לכם תעזרו לי שלא יסתמו טענותיי, אני אתכם איפה שאתם, זה בסדר. גם מי שנמצא שם אני הולך אליהם ואוהב אותם, הכל בסדר. אני רק אומר שצריך להבין שהמשפט הלא פשוט "מה שרואים משם לא רואים מכאן" הוא לא פשוט אבל הוא מאוד קורה, אלא אם כן עושים עבודה גדולה בדרך". 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר