צה"ל מסתער על המטבחים לקראת חג הפסח • צפו

"מבצע פסח" השנתי של הרבנות הצבאית הראשית יצא לדרך: בסדר מופתי ועם פקודות ברורות, מכשירים חיילי ענף הכשרות ונציגי הרבנות את מטבחי הבסיסים • צפו (צבא, פסח)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: ענף הכשרות של הרבנות הצבאית)

איך הופכים מטבח צבאי המשרת מאות ואלפי חיילים ביום למטבח כשר לפסח? בימים אלו הרבנות הצבאית הראשית משלימה את "מבצע פסח" השנתי, במסגרתו מכשירים חיילי ענף הכשרות ברבנות את כל מטבחי הבסיסים והיחידות ברחבי הארץ.

באמצעות ההיערכות המאומצת של נציגי הרבנות הצבאית, בתגבור אנשי מילואים של ענף כשרות המגיעים לכלל יחידות צה"ל, יוכלו החיילים שיחגגו את ליל-הסדר בבסיסים, לערוך את הסדר כהלכתו וליהנות מארוחה חגיגית. בנוסף, חיילים שיהיו בעמדות השמירה יקבלו החיילים "ערכת סדר אישית" שתגיע ישירות אל העמדות.

לדברי הרב הראשי לצה"ל תא"ל רפי פרץ מדובר ב"אחת המשימות הגדולות שצה"ל לקח על גבו, והרבנות בפרט - הכשרת כל מטבחי צה"ל להיות כשרים, וגם למהדרין, לקראת הפסח".

סא"ל הרב שרון צברי וענף הכשרות ברבנות, הפיקו סרטון מיוחד שעוקב אחר התהליך, שנעשה בסדר מופתי כיאה לצבא.

במקביל, מרכז המזון של צה"ל נערך לספק לבסיסים, למחנות ולמוצבים תפריט מיוחד ועשיר לליל-הסדר ולימי החג, הכולל פריטי מזון לצורך קיום סדר הפסח. לקראת החג רכש צה"ל 75 טון מצות, 6.5 טון דג נסיכת הנילוס, 35 טון של בשרים מסוגים רבים, כ-7.2 טון קמח מצות ו-14,000 בקבוקי מיץ ענבים. לקינוח יסופקו 7 טון עוגות שיש, עוגות שוקולד, ומגוון עוגיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר