מקים הממ"ח משתדרג: גדי אגמון ימונה לראש מטה כוח אדם בצה"ל

תא"ל גדי אגמון, שעמד מאחרי הקמת הממ"ח, משתדרג. בימים האחרונים קיבל אגמון הודעה על כך כי בקרוב ימונה לתפקיד ראש מטה כוח אדם בצה"ל, השני בחשיבותו באגף (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גדי אגמון (צילום: פלאש 90)

תא"ל גדי אגמון, שעמד מאחרי הקמת הממ"ח (מרכז מיון חרדי), משתדרג. בימים האחרונים קיבל אגמון הודעה על כך כי בקרוב ימונה לתפקיד ראש מטה כוח אדם בצה"ל, כך דיווח עיתון 'המודיע'.

מדובר בתפקיד השני בחשיבותו באכ"א, מתחת לראש האגף, האלופה אורנה אורנה ברביבאי, הקצינה הראשונה בתולדות צה"ל.

אגמון מכהן כיום בתפקיד השלישי בחשיבותו באגף כוח אדם בצה"ל, ובמסגרת המינויים עליהם הכריזו הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ ושר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, יועלה כאמור, לתפקיד השני בחשיבותו.

אגמון יחליף בתפקידו את אל"מ משה אלוש ויכהן בתפקיד תחת תת-אלוף חגי טופלנסקי, שיועלה לדרגת אלוף וימונה לראש אכ"א.

אגמון נחשב בקרב קצינים חרדים בצה"ל כדמות מוערכת, ככזה שמבין לליבם של החרדים. "הוא תמיד ידע כיצד לתמרן בסוגיות הקשות שנגעו בנושאים של החיילים החרדים", מסביר גורם חרדי בצה"ל בשיחה עם "כיכר השבת". לדבריו, "גדי עשה את המרב בכדי שהחרדים לא יפגעו מחקוק הגיוס. הוא נלחם בשבילם בוועדת הגיוס".

בשבועות האחרונים העריך פרשן פוליטי כי תא"ל אגמון עושה את דרכו לפוליטיקה ויתמודד לכנסת הבאה במפלגת "יש עתיד". כעת, אומר קצין חרדי בצה"ל, "המינוי הזה מוכיח כי גדי אגמון נשאר בצה"ל בשנים הקרובות ואין לו כל כוונה לעבור למערכת הפוליטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר