מבצע "שובו אחים": 200 עצורים; פעילות גם בשכם

מבצע "שובו אחים" נמשך: 200 פלסטינים נעצרו עד כה במבצע - 41 מתוכם במהלך הלילה. גורם צבאי בכיר אומר כי צה"ל מרכז מאמצים בשכם - "בירת הטרור" כלשונו (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
פעילות כוחות צה"ל (צילום: פלאש 90)

מבצע "שובו אחים" נמשך: 200 פלסטינים נעצרו עד כה במבצע - 41 מתוכם במהלך הלילה (שלישי), כחלק ממאמציהם של צה"ל וגורמי הביטחון להתחקות אחר עקבותיהם של שלושת הנערים החטופים - נפתלי פרנקל, גיל-עד שאער ואייל יפרח.

במהלך הלילה פעלו כאלף חיילי הנח"ל במחנה הפליטים בלאטה ובעווארתה, במהלך הסריקות איתרו הכוחות מחרטה לייצור כלי נשק.

גורם צבאי בכיר אומר הבוקר כי צה"ל מרכז מאמצים בשכם, אותה הוא מגדיר כ"בירת הטרור". לדבריו, מתנהל בעיר "מבצע לניקוי אורוות". במהלך הפעילות בשכם נמצאו כלי נשק, מטענים, אקדחים ותחמושת. לא נרשמו עימותים. בבית לחם נתפסו מחשבים של פעילי טרור.

הגורם הצבאי אומר כי מבחינת צה"ל לא מרגישים ששעון החול אוזל וכי צה"ל יוסיף "לתת מכה חזקה לחמאס ולפגוע בכל מה שצבוע חמאס".

במקביל, במהלך הלילה צה"ל תקף מספר מוקדי טרור ליצור ואחסון אמצעי לחימה ברצועת עזה, וזאת לאור ירי הרקטה שבוצע לעבר שטח מדינת ישראל אמש.

מצה"ל נמסר כי "צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל".

אמש, הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי המבצע ייקח זמן. "אנו נמצאים בעיצומו של מבצע מורכב וצריכים להיות ערוכים לאפשרות שזה ייקח זמן. מדובר באירוע חמור ויהיו לו השלכות חמורות".

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר אמש כי "המאמץ יביא לכך שנניח ידנו על החוטפים ונגיע לחטופים. אין לי ספק בכך. זה מחייב אורח רוח וסבלנות. אנו משקיעים גם בתחום המודיעיני וגם בתחום המבצעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר