דיווח: צה"ל הציב אולטימטום לחמאס

בעוד ארגוני הטרור ממשיכים בירי הרקטות לעבר ישראל, מדווחים גורמים פלסטיניים כי צה"ל, באמצעות מצרים, הציב לחמאס אולטימטום של 48 שעות להפסקת הירי (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
טנק של צה"ל בפעולה (צילום: פלאש 90)

בעוד ארגוני הטרור ברצועת עזה ממשיכים גם היום בירי רקטות לעבר יישובי הדרום, טוענים הערב (חמישי) מקורות פלסטיניים כי צה"ל, באמצעות כוחות הביטחון במצרים, העבירו לארגון הטרור חמאס אולטימטום של 48 שעות להפסקת הירי.

על פי הדיווח, במידה וארגוני הטרור לא יעמדו באולטימטום, צה"ל יפתח במתקפה רחבה ברצועת עזה. על פי המקורות, המסר הועבר באמצעות סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, השוהה בקהיר.

מוקדם יותר הערב איימו אנשי הזרוע הצבאית של חמאס בהחרפת הירי כנגד ישראל. לדבריהם, "היישובים שלכם יהיו בטווח הרקטות שלנו ונתקוף מטרות חדשות בתגובה לכל צעד אווילי שהנהגתכם תנקוט בו. יש לנו בנק מטרות שישראל צופה פגיעה בהן וכן מטרות אחרות שישראל אינה צופה פגיעה בהן".

בנוסף, דובר הארגון הודיע כי הזרוע הצבאית ערוכה לכל האפשרויות והיא נמצאת בתיאום מלא עם שאר הפלגים ברצועת עזה. הוא ציין כי מעצרם של משוחררי עסקת שליט הוא הפרה של ההסכם וחציית גבול של ישראל.

בתוך כך, הבוקר הודיע הצבא כי הוא מרכז כוחות בגבול הרצועה. הפרסום מגיע כאזהרה לארגוני הטרור ברצועה כי צה"ל ערוך להרחיב את המערכה באזור ולא להסתפק בחיסולים מהאוויר על ידי כלי טיס של חיל האוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר