קורבנות הטרור

דניאל מרש, עמרי טל, שי קושניר, נועם רוזנטל ולירן אדיר נהרגו אמש

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של חמשת החיילים שנהרגו אמש מפגיעת הפצמ"ר בגבול רצועת עזה. ההרוגים הם דניאל מרש, עמרי טל, שי קושניר ולירן אדיר, הי"ד (צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שלושה מהחיילים שנהרגו אתמול (צילום: פלאש 90, דו"צ)

דובר צה"ל פרסם הבוקר את שמותיהם של שלושה חיילי צה"ל שנהרגו אתמול (חמישי) בשעות הערב בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה, במהלכה בוצע ירי תלול-מסלול לעבר כוחותינו, בשטח מדינת ישראל.

אחד ההרוגים הוא רב-סמל (מיל') דניאל מרש, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 22 מראשון לציון. רב-סמל (מיל') הועלה מדרגת סמל-ראשון לדרגת רב-סמל לאחר מותו. הלוויתו של רב-סמל (מיל') דניאל מרש תתקיים היום (ו'), בשעה 15:30 בבית העלמין הצבאי בחולון. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי.

הרוג נוסף הוא קצין צה"ל, סרן עמרי טל, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 22 מיהוד. סרן עמרי טל הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן לאחר מותו.

הרוג נוסף הוא סמל-ראשון שי קושניר, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 20 מקריית מוצקין. סמל-ראשון שי קושניר הועלה מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו. הלוויתו של סמל-ראשון שי קושניר תתקיים היום (ו'), בשעה 14:00 בבית העלמין בקריית אתא. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי.

חייל נוסף שנהרג בתקרית אמש הוא נועם רוזנטל, לוחם ב"עוצבת ברק", בן 20 ממיתר. הלווייתו של סמל ראשון נועם רוזנטל תתקיים היום (ו'), בשעה 13:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במיתר. דובר צה"ל מעביר את בקשת המשפחה להימנע מסיקור תקשורתי.

חייל נוסף שנהרג בתקרית הוא סרן לירן אדיר (אדרי) לוחם ב"עוצבת ברק", בן 31 ממושב עזוז. מועד הלוויתו טרם נקבע.

הודעות נמסרו למשפחות.

עמרי טל הי"ד
שי קושניר הי"ד
נועם רוזנטל הי"ד
דניאל מרש הי"ד
לירן אדיר-אדרי הי"ד

אמש הותר לפרסום כי חמישה חיילי צה"ל נהרגו בשעות הצהריים כתוצאה מנפילת פצצת המרגמה באשכול. פצועים מהתקרית הובהלו לבתי החולים השונים בישראל במסוקים תחת ירי מסיבי של פצצות מרגמה מעזה.

מוקדם יותר, גבר כבן 30 נפצע באורח בינוני-קשה מנפילת רקטה שפגעה ישירות בבניין בקריית גת. רכב במקום עלה באש. הפצוע חולץ והובהל לבית החולים ברזילי באשקלון.

על פי הדיווחים, מדובר בעובד זר שיצא אל החלון בכדי לתעד את יירוט הרקטה, אך בעקבות כך הוא נפגע. ב"פיקוד העורף" שבים ומבקשים להישמע להוראות הבטיחות, להכנס אל מרחב מוגן בעת הישמע האזעקה ולהמתין שם במשך עשר דקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר