הדרת נשים בגבעתי? החיילים העדיפו הופעה של זמר

לאחר הסערה שהתעוררה בשל הדיווחים על החלטת מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר שזמרת לא תופיעה בפני החיילים מתברר כי חייליו הם אלו שהעדיפו זמר על פני הזמרת (צבא, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר (צילום ארכיון: פלאש 90)

יומיים אחרי שהתעוררה סערה בעקבות החלטתו של מח"ט גבעתי, אלוף-משנה עופר וינטר, שלא לאפשר לזמרת חילונית להופיע בפני חייליו, מתברר כי הוא עשה זאת לאור בקשת חייליו שהעדיפו הופעה של זמר.

החיילים עצמם, כך מתברר, הם אלו שהעדיפו את הזמר משה פרץ שיופיע בפניהם וכי הם שוללים את הטענות כי אי רצונם שהזמרת תופיע בפניהם נובעת כחלק מהדרת נשים.

בתנועת "ישראל חופשית" שמטרתה חופש דת והפרדת דת ומדינה, שפרסמו השבוע כי אי הופעת הזמרת הינה משום הדרת נשים, הסירו היום את הסטטוס אותו הם פרסמו ברשת החברתית פייסבוק.

"לאור תגובות הגולשים הרבות אודות כך שלא היתה הדרת נשים בחטיבת גבעתי, ושחיילי החטיבה בחרו בעצמם את הזמר משה פרץ על פני הזמרת שרית חדד - החלטנו לאחר התייעצות למחוק את הפוסט בנושא", הסבירו בתנועה.

לדבריהם, למרות זאת ישנם כלי תקשורת שבחרו להשאיר את הדיווח כי מדובר בהדרת נשים: "יש לציין שהדעות בין גופי החדשות השונים היו שונות - בעוד וואלה! וynet המשיכו לטעון שמדובר בהדרת נשים, ישראל היום טען אחרת. כך או כך, מחמת הספק ובעיקר מתוך כבוד למח"ט גבעתי עופר וינטר - בחרנו להוריד הפעם את הפוסט".

"עם זאת נמשיך לעקוב אחרי תהליכי ההדתה המתרחשים בצבא - פקודות יום, מעורבות הרבנות והרבנים, אתוס והדרת נשים", הם אומרים. "אנחנו מחזקים ומחבקים את חיילי גבעתי וכל חילות צה"ל שמגנים עלינו ומחכים לשובכם הביתה בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר