רוצח הישראלים בבריסל היה פעיל בארגון "דאעש"

עיתונאי צרפתי שנחטף והוחזק לצד העיתונאים שדאעש ערף את ראשם, גילה כי אחד ממעניו בתקופת השבי היה מהדי נמוש, שרצח בני זוג ישראלים במוזיאון היהודי בבריסל (בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |

ניקולה הנן, עיתונאי צרפתי שהיה בשבי יחד עם ג'יימס פולי וסטיבן סטולוף - עיתונאים שראשם נערף על ידי ארגון הטרור הרצחני "המדינה האיסלאמית" (לשעבר דאעש), טוען כי עונה בשבי על ידי מהדי נמוש, המחבל שביצע את רצח זוג התיירים הישראלים במוזיאון היהודי בבריסל.

כזכור, מלבד זוג התיירים הישראלים, רצח נמוש בפיגוע שאירע לפני שלושה חודשים עוד שני עובדים של המוזיאון היהודי בבריסל. כעת מתברר, כי הוא ככל הנראה השתייך לארגון דאעש, ובמהלך שהותו בסוריה עינה עיתונאים מערביים שנחטפו על ידי פעילי הארגון.

שר הפנים הצרפתי אישר בסוף השבוע את המידע לפיו נמוש היה אחראי על החזקת החטופים ובין היתר היה שותף לעינויים שעברו.

מהדי נמוש מבצע את הפיגוע בבריסל (צילום: מצלמות אבטחה)

ניקולה הנן, מפרסם את הדברים במגזין "לה פוינט" לאחר ששוחרר מהשבי בחודש אפריל האחרון. הוא הוחזק בשבי על ידי הטרוריסטים הקיצוניים מאז חודש יוני 2013, באחד מהראיונות שהעניק לסוכנות הידיעות AP, סיפר הנן כי המחבלים החזיקו אותם בעשרה מקומות שונים.

ההרוגים הישראלים בפיגוע במוזיאון בבריסל היו עמנואל ומירה ריוה ז"ל, בני זוג ישראלים בגיל 45 ו-54. השניים, תושבי תל אביב, הותירו אחריהם שתי בנות, בגילאי 15 ו-17. קרובי משפחתם של השניים דחו בתוקף לאחר הפיגוע טענות לפיהן בני הזוג נפלו קורבן לחיסול בשל עבודתם בשירות המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר