צה"ל בודק דיווחים על נפילת רקטה

שלושה שבועות לאחר שהפסקת האש נכנסה לתוקף, בצה"ל בודקים דיווחים על רקטה שהתפוצצה באזור עוטף עזה. אתמול נשמעה אזקעת שווא באזור. צה"ל: "בודקים את הדיווחים" (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

כשלושה שבועות מאז שהפסקת האש בין ישראל לארגוני הטרור ברצועת עזה נכנסה לתופקה, הגיעו היום (שלישי) דיווחים אל כוחות הביטחון על רקטה שנורתה מכיוון הרצועה אל עבר שטח ישראל.

על פי דיווחים של תושבים באזור עוטף עזה, הרקטה התפוצצה בשטח ישראל, סמוך לגבול הרצועה. על פי הדיווחים, לא היו נפגעים או נזק.

כאמור, הדיווחים הגיעו מתושבים באזור הדרום, כמו גם מגורמי ביטחון באזור. על פי הדיווחים, הרקטה נורתה מרצועת עזה סמוך לשעה 18:25 והתפוצצה בשטח פתוח בצד הישראלי, סמוך לגדר מול קיבוץ במועצה האזורית אשכול. בצה"ל טוענים כי הנושא נמצא בבדיקה.

כזכור, אמש נשמעה אזעקה במספר יישובים במועצה האזורית חוף אשקלון, אך לא נשמעו הדי פיצוצים. כעבור זמן קצר הודיע דובר צה"ל כי מדובר באזעקת שווא.

מוקדם יותר היום התייחס שר הביטחון משה (בוגי) יעלון לאפשרות של חידוש הירי מעזה לעבר ישראל. לדבריו, "אין סימנים שהאש מהרצועה תחודש בסוף החודש, עם או בלי חידוש שיחות ההסדרה בקהיר".

לדברי יעלון, "אנחנו פועלים לייצב את המציאות בשטח עם הגדלת שטח הדיג לשישה מיילים והגדלת הכנסת המשאיות דרך מעבר כרם שלום מ-250 ביום בממוצע ל-380 משאיות בממוצע ביום כעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר