פעילי ליכוד: "לפטר את אהרונוביץ'"

בעקבות הפיגוע בירושלים, המטה הלאומי בליכוד קורא לפטר את השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ', זאת - לטענתם - בשל כישלונו המוחלט במיגור הטרור בבירה (ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

בעקבות האירועים הביטחוניים המתרחשים מידי יום בתקופה האחרונה כשהאחרון שבהם הוא פיגוע הירי שהתרחש אמש (רביעי) ובו נפצע באורח קשה מאוד, פעיל הימין יהודה גליק, ישנם הקוראים לפיטוריו של השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' - לו אחריות ישירה על פעילות המשטרה.

הקריאה לפטרו מגיעה דווקא ממפלגת השלטון מהמטה הלאומי של המפלגה שקיים הבוקר התייעצות ובסיומה קראו חברי המטה לראש הממשלה בנימין נתניהו להדחתו המידית של השר אהרונוביץ' ולהשבת הריבונות הישראלית בהר הבית.

בהודעתם כתבו הם כי "ישנו צורך דחוף להפסיק את ההתנהלות המפלה כלפי יהודים ולאפשר את תפילת היהודים בהר הבית בכל שעות היממה".

נתן אנגלסמן מראשי המטה הלאומי בליכוד לא הסתפק בפיטוריו של שר המשטרה ובחר לקרוא לפיטוריו של ראש הממשלה עצמו במידה ויבחר שלא לפטר את האחראי על המשטרה. "באם אינך מסוגל לפטר את השר לביטחון פנים בגלל החשש מפני שר החוץ שבממשלתך, ליברמן. התכבד לשאת באחריות, לשים את המפתחות של ראשות הממשלה, עד להשבת הריבונות והביטחון לבירת ישראל והר הבית."

בפיגוע הירי שהתרחש אמש סמוך לכניסה למרכז מורשת בגין בעיר, נפצע באורח קשה מאוד, פעיל הימין יהודה גליק. הוא הובהל לבית החולים שערי צדק להמשך קבלת טיפול רפואי, שם הרופאים נאבקים על חייו והבוקר חל שיפור קל במצבו.

הפיגוע המדובר התרחש שבוע לאחר פיגוע הדריסה בירושלים, בו נרצחו תינוקת בת שלושה חודשים והגיורת קארן ימימה מוסקרה מאקוודור נפגעה באורח קשה, ומתה כמה ימים לאחר מכן מפצעיה. ושמונה אחרים נפצעו בדרגות שונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר