אלעד: הרמטכ"ל ביקר בבית משפחת יפרח

אל בית משפחת יפרח שבאלעד הגיעו בכירי מערכת הביטחון ובראשם הרמטכ"ל כדי לחזק את המשפחה. רא"ל בני גנץ למשפחה: "שמירה על אחדות היא סוד כוחנו" (צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, עם הרמטכ"ל בני גנץ (צילום: דוברות עיריית אלעד)

אל בית משפחת יפרח ברחוב רש"י בעיר החרדית אלעד, הגיעו בימים האחרונים בכירי מערכת הביטחון בכדי לחזק ולעודד את בני המשפחה שבנם אייל הי"ד נחטף ונרצח עם חבריו גיל-עד שאער מטלמון, ונפתלי פרנקל מנוף איילון בידי מחבלים הנמנים על ארגון הטרור חמאס.

הבוקר (ראשון) הגיע אל בית המשפחה, הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ מלווה עם כמה מקציני צה"ל ואנשי לשכתו. אל הביקור התלוו ראש העיר ישראל פרוש וחבר המועצה פיני גרוס שליוו את בני המשפחה בשעותיה הקשות.

הרמטכ"ל אמר לנוכחים כי "שמירה על אחדות היא סוד כוחנו". אמו של הנער, איריס יפרח, הדגישה ש"צריכה להיות אחדות בשביל עם ישראל".

הרמטכ"ל עיין ביומניו של אייל, שוחח על כך עם בני המשפחה. לאחר מכן פנה הרמטכ"ל לייעץ לאחיו של אייל, אסף הלומד בישיבה ביישוב עצמונה, להיכן להתגייס בצה"ל. בסיום הפגישה שוחח הרמטכ"ל עם ראש העיר ושמע ממנו סקירה על פעילות העירייה בקרב בני הנוער.

ביום חמישי הגיעו אל בית המשפחה, נציגי שירות הביטחון הכללי, משטרה וצה"ל. מדובר באותם צוותים ששהו בבית החטוף מיום החטיפה ועד לרגע שבו בני המשפחה קמו מהשבעה. במהלך אותם ימים הם העבירו להם מידע ותדרוכים.

חבר המועצה פיני גרוס שנכח במעמד, אמר ל"כיכר השבת": "כל הצוות החילוני שהיה באירוע אמר שההיכרות עם המגזר החרדי בעת החטיפה והאצילות של בני המשפה, גרמו להם להתחיל להתקרב ליהדות ולעשות מצוות שהם לא עשו קודם לכן כמו קידוש בשבת וסעודת שבת".

באשר לביקור היום של הרמטכ"ל, סיפר גרוס כי "הרמטכ"ל סיפר שאביו במקור היה מאנשי פועלי אגודת ישראל וניצול שואה".

כזכור, ב-12 ביוני השנה נחטפו שלושת הנערים בעת שעלו לטרמפ בכניסה לגוש עציון ומאז מדינה שלמה עצרה והתפללה שהם יחזרו הביתה בשלום. כוחות הביטחון פתחו במבצע "שובו אחים" ובסיומו - שבועיים לאחר תחילת המבצע, מצאו הם את הנערים ב"חירבת ארנבה", צפונית לעיירה חלחול באזור חברון. ביום המחרת התקיימו מסע הלוויותיהם בהשתתפות המונים.

הרמטכ"ל בבית המשפחה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר