ירושלים: בקבוק תבערה על אוטובוס קו 1 בדרכו לכותל

בקבוק תבערה הושלך על אוטובוס קו 1 בסמוך לכותל המערבי. בחסדי השם, בקבוק התבערה לא חדר אל האוטובוס. אחד הנוסעים: "הייתה היסטריה חשבנו שזה פיגוע ח"ו" (ביטחון)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

נס בירושלים: בקבוק תבערה הושלך על אוטובוס קו 1 של חברת "אגד" שעשה את דרכו לרחבת הכותל המערבי בירושלים, בזמן בו שהו בו עשרות נוסעים חרדים. בנס לא היו נפגעים בנפש.

האירוע התרחש בשעות הערב המאוחרות אמש (שלישי), כאשר האוטובוס עשה את דרכו אל רחבת הכותל לאחר שאסף את עשרות הנוסעים מהתחנות ברחבי ירושלים.

כתוצאה מהשלכת בקבוק התבערה על ידי ערבים נופצה השמשה הקדמית והאוטובוס חדל מפעילות. עשרות הנוסעים החרדים בהם נשים וילדים ירדו מהאוטובוס ועברו לאוטובוס חלופי שהגיע למקום.

אחד מהנוסעים תיאר את שהתרחש בשיחה עם "כיכר השבת": "זה היה מפחיד, באמצע הנסיעה - רגע לפני שהגענו לכותל, ערבים השליכו עלינו בקבוק תבערה. היה פיצוץ חזק וחשבנו בהתחלה שמדובר בפיגוע, רק אחרי כמה זמן הבנו שמדובר בהשלכת בקבוק תבערה. הייתה היסטריה באוטובוס ברגעים הראשונים".

הנוסע קובל על שאירע: "הגיע הזמן שנרגיש ביטחון גם כשאנחנו הולכים להתפלל בכותל המערבי. לא ייתכן שגם לשם נחשוב פעמיים לפני יציאתנו. מדובר על המקום הקדוש לעם היהודי ומישהו פה צריך לקחת אחריות ולעשות סוף להשלכת בקבוקי תבערה ויידוי האבנים בירושלים. ניסו לרצוח אותנו בדרך לכותל".

נוסע אחר אמר כי "מדובר כאן בנס של ממש. תחשוב לרגע מה היה קורה אם בקבוק התבערה היה מצליח לחדור לאוטובוס עצמו שבו היו עשרות נוסעים, כמה היו נפגעים כאן? כמה דם היה נשפך כאן?".

ביקשנו את התייחסות המשטרה אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר