חילופי תפקידים באוגדת עזה וגבעתי

טקס חילופי תפקידים באגודת עזה, אלוף-משנה יקי דולף מונה למפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, ובכך החליף את אלוף-משנה ירון פינקלמן שימונה למח"ט גבעתי (חדשות, צבא)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה. חיילים בגבול עזה (צילום: Albert Sadikov - פלאש90)

במפקדת אוגדת עזה, התקיים טקס החלפת מפקדים שבו מונה אלוף-משנה יקי דולף למפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, ובכך החליף את אלוף-משנה ירון פינקלמן.

המפקד היוצא, צפוי להיכנס לתפקיד מפקד חטיבת גבעתי, במקומו של אלוף-משנה עופר וינטר שיוצא ללימודים ובמהלך תפקידו זכה ליחס אוהד מצד החיילים החרדים.

מפקד אוגדת עזה, תא"ל איתי וירוב אמר כי "במערכה האחרונה, מערכת 'צוק איתן' סיכל צה"ל, פיקוד הדרום, אוגדת עזה ובתוכה החטיבה הצפונית, תוכנית חמאס זדונית. השלכותיה של התוכנית והשפעתה האסטרטגית היא רבת משמעות".

מפקד החטיבה הנכנס, אלוף-משנה יקי דולף אמר: "אני מקבל עליי את פיקוד החטיבה הצפונית בתחושה של אחריות ושליחות רבה, מוכן ונכון לאתגר הגדול להוביל אותה בלחימה ובהתכוננות אליה".

הוא הוסיף כי "החטיבה הצפונית היינה אחת מהמובילות אשר במאמצים ובדמים רבים ובעיקר בזכות מורשתה ואנשיה, הביאה חוסן וביטחון והשפיעה כה רבות על מדינת ישראל ועל החברה הישראלית".
.
מפקד החטיבה היוצא, אלוף-משנה ירון פינקלמן אמר: "זכיתי להיות מפקדכם בשעת מלחמה ארוכה, וזהו מבחן עליון למפקד שדה. כל מי שהיה בשדה הקרב יודע כי המילים והחוקות עומדים בו בעירומם. עשיתי כמיטב יכולתי ואני מקווה שהייתי ראוי לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר