ביתר-עלית: במקום בתים, נוטעים עצים

השר מרגי סייר היום בביתר ותקף את ההקפאה: "היא אינה מוסרית ואינה מוצדקת". בסוף, הוא גם נטע עצים. צפו בביקור קפוא במיוחד (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

השר לשירותי דת יעקב מרגי סייר היום בעיר ביתר עלית יחד עם ראש העיר הר' מאיר רובינשטיין.

השר מרגי כובד על ידי ראש העיר בנטיעת עץ בכניסה לעיר והמשיך לבקר במתחם המקוואות בשכונת התמר ובמתחמי הבנייה המוקפאים בגבעה ב' השר מרגי התייחס לנושא הקפאת הבנייה בעיר ביתר אותה הגדיר עיר "יפיפייה" ואמר כי "ההקפאה אינה מוסרית ואינה מוצדקת" והצהיר כי יילחם להסרת ההקפאה שהתקבלה בהחלטה שרירותית.

"בישיבת הממשלה הקרובה אעלה את הנושא ואדבר עם ראש הממשלה ושר הביטחון, זו גזרת הגליה למשפחות רבות שחיכו שנים לדירה בתוך גושי ההתיישבות עליהם יש קונצנזוס שבו לא תהיה פשרה".

בהמשך ביקר השר במועצה הדתית ויחד עם ראש העיר דנו עם יו"ר המועצה הדתית נח צדוק על נושאי הדת בעיר.

השר מרגי ביקר בת"ת משנת יהודה בהנהלת הרב שלמה חדד והתרשם מהפגנת הידע של התלמידים וההשקעה במקום המטופח שכיף ללמוד בו כהגדרתו.

בישיבת עבודה באולם מועצת העיר השתתפו בכירי העירייה לדון בצרכי מבני הדת והדרכים לשפרם ולתקצבם כראוי.

הסיור הסתיים בביקור במעון היום "נאות מרגלית" ברשות הר' ליאור גבאי, השר הביע את התפעלותו "המקום נקי ומטופח בו מטופלים ילדים הרכים בצורה הנאותה ביותר" ציין השר.

בסיור השתתפו סגן ראש העיר הרב שלמה שרעבי, הרב יהושוע פולק גזבר העירייה, חבר מועצת העיר הר' מיכאל נקי, מהנדס העיר מר אבישי מירון, הר' ניסים כהן, מר יהודה קלמן מנהל אגף הפיקוח על הבנייה, הר' משה פרידמן יועץ תקשורת לראש העיר, יועץ השר ניסים אלקסי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר