זעם ביצהר

בברוטליות: נעצרו עשרה חשודים בהצתת המסגד

אנשי שב"כ ומשטרה פשטו הלילה על יצהר ועצרו עשרה צעירים שמתגוררים ביישוב, בחשד שהיו מעורבים בהצתת המסגד בכפר יאסוף לפני יותר מחודש. ביישוב זועמים: המשטרה עשתה שימוש מוגזם בכוח במהלך המעצר. ח"כ מיכאל בן ארי: "שאהרונוביץ´ יטפל תחילה בפשע" (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

אנשי שב"כ ומשטרה פשטו הלילה על יצהר ועצרו עשרה צעירים שמתגוררים ביישוב, בחשד שהיו מעורבים בהצתת המסגד בכפר יאסוף לפני יותר מחודש. כל החשודים יובאו בעוד שעות אחדות להארכת מעצר בירושלים.

תושבים ביישוב מפנים טענות קשות כלפי מבצעי המעצרים. לדבריהם, הם הפעילו כוח רב הרבה מעבר למה שהיה דרוש.

ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) בחר לתקוף לאחר המעצר את השר יצחק אהרונוביץ': "מעשי הפשע, לא מדירים שינה מעיני השר לביטחון פנים, ששולח מאות שוטרים לבצע מעשי ונדליזם ביצהר, תוך הפרה בוטה של זכויות האדם והעלמת ראיות לביצוע מעשי השוטרים".

לפני כחודש, עצרה המשטרה את נכדו הקטין של הרב מאיר כהנא הי"ד, בנו של הרב בנימין כהנא ורעייתו הי"ד שנרצחו כולם בידי פלשתינים. המשטרה חשדה תחילה שהקטין, הוא זה שהצית את האש במסגד שבכפר יאסוף בשומרון.

בתום חקירה ארוכה של למעלה מ-5 שעות, בידי צוות גדול ומורכב, השתכנעו במשטרת ש"י שהצעיר שנעצר לתחקור אין לו כל קשר למעשה ושחררו אותו בלא כל מגבלות.

מספר חברי כנסת פנו אז למפכ"ל המשטרה בדרישה לבדוק האם לא היה כאן מעשה חסר אחריות של מעצר קטין יתום להורים ולסב שנרצחו בידי פלסטינים, בלא שלאנשי המשטרה היה ולו קצה של חוט בעניין המקשר את הצעיר למעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר