מבצע מתגלגל

היתקלות דרמטית: חשוד בביצוע הפיגוע הרצחני חוסל בירי

הפלסטינים מדווחים כי כוחות הביטחון איתרו באזור רמאללה את אחד החשודים בביצוע הפיגוע סמוך לעופרה, ירו בו למוות בתוך מונית ומכתרים כעת בתים באזור - בדרך לעוד מעצרים (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בטבת תשע"ט | 12.12.18
זירת האירוע (צילומים: מתוך טוויטר)

פלסטיני שחשוד במעורבות בפיגוע הקטלני סמוך לעופרה, שכתוצאה ממנו נפטר הערב הפעוט ממשפחת איש-רן, חוסל בהיתקלות עם כוח של הימ"מ.

לפי הדיווחים הראשוניים, כוחות הביטחון הישראלים איתרו בכפר סודרא שליד רמאללה את אחד המחבלים שביצע את הפיגוע, ירו בו למוות בתוך מונית בה נסע ופצעו חשוד נוסף.

טרם נמסר לכך אישור מכל גורם ישראלי רשמי, אך חלק מהפלסטינים שמדווחים על כך ברשתות החברתיות, מוסיפים כי באזור ממשיך להתנהל כעת מבצע מעצרים משמעותי תוך כיתור כמה בתי מגורים.

עוד דווח, כי המחבל שחוסל הוא סאלח עומר ברגותי, בנו של בכיר ארגון חמאס ביהודה ושומרון.

טרם היוודע דבר ההיתקלות, רמז עליה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר באירוע הרמת כוסית לכבוד השנה האזרחית החדשה: "כוחות הביטחון דולקים אחר הרוצחים ואני מקווה שבקרוב יהיו חדשות בעניין".

רכב המחבל שרוסס בירי ישראלי

התפתחות זו מתרחשת זמן לא רב לאחר שהגיעה הבשורה הקשה מבית החולים שערי צדק, על פטירתו של הפעוט ממשפחת איש-רן, בעקבות פיגוע זה.

כזכור, בתחילת השבוע האט רכב פרטי את נסיעתו בסמוך לטרמפיאדה שליד עופרה, פתח באש לעבר השוהים במקום - ונמלט.

מירי זה נפצעו שבעה בני אדם, בהם שירה ועמיחי איש-רן. שירה, שפציעתה היתה החמורה משל כולם, יולדה בהליך חירום חודשיים לפני המועד הרצוי, ומאז נלחמו הרופאים על חיי הפעוט, שכאמור לא שרד לבסוף והערב תתקיים הלוויתו.

המחבל שחוסל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר