המתיחות הביטחונית

רקטה נפלה בשטח פתוח בעוטף עזה

בפעם השנייה השבוע נורתה רקטה אחת מעזה אל יישובי העוטף. היא נפלה בשטח פתוח, ללא ירי של מיירט כיפת ברזל. אחד מהרסיסים פגע בבית, אך ב"ה אין נפגעים בגוף (בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בניסן תשפ"ב | 20.04.22
(צילום אילוסטרציה: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

בפעם השנייה השבוע: אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (רביעי) בעיר שדרות וביישובים איבים וניר עם שבמועצה האזורית שער הנגב, כאשר לפי צה"ל שוגרה רקטה אחת - שנפלה בשטח פתוח.

אחד מרסיסי הרקטה פגע מעט בחצר בית, אך אין נפגעים בגוף ב"ה. מטעם כיבוי האש בשדרות נמסר כי בתום סריקות בדירה שאליה הגיע הרסיס, במקום לא התפתחה שריפה ולא היה עשן.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, שהגיע היום לשכר שכם חרף הודעת רה"מ נפתלי בנט כי ימנע זאת ממנו, תקף: "גם גורשנו משער שכם וגם אכלנו את הדגים המסריחים. כניעה לטרור מזמינה כניעה נוספת וטילים".

הח"כ מהציונות הדתית הוסיף: "ירי טילים על ישראל וגם הפעם בנט ששבוי בידי מועצת השורא לא יגיב בעוצמה, אולי במקרה הטוב יפציץ דיונות ריקות. ראש הממשלה גם חילק היום את ירושלים, נכנע לחמאס ופגע במוסד חסינות חברי הכנסת וגם גרם לחמאס להרים ראש ולשגר טילים על ישראל".

אחרי יותר מחצי שנה, שלשום הופר השקט בעוטף עזה עם ירי הרקטה הראשונה, כאשר סמוך ל-20:30 נורתה רקטה מהרצועה - שיורטה על ידי כיפת ברזל.

בתגובה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו באותו הלילה ברצועת עזה והשמידו סדנת ייצור אמצעי לחימה של חמאס. בארגון טענו שהתקיפה בוצעה על מוצבים ריקים והוסיפו כי הגיבו לתקיפה בטילי נ"מ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר