היום הרביעי

הכוננות בגבול עזה נמשכת: הג'יהאד האסלאמי עדיין מאיים

מאז מעצרו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי בשומרון, באסם א-סעדי, לפני ארבעה ימים, מתיחות עזה בגבול רצועת עזה. הכוננות נמשכת, חסימות הצירים במרחב עוטף עזה יימשכו גם היום (צבא וביטחון)

משה מנס | כיכר השבת |
מעבר כרם שלום לעזה סגור (צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90)

מאז מעצרו של מנהיג הג'יהאד האיסלאמי בשומרון באסם א-סעדי, לפני ארבעה ימים, מתיחות עזה בגבול רצועת עזה. הכוננות נמשכת, חסימות הצירים במרחב עוטף עזה יימשכו גם היום ותנועת הרכבות לא תחודש מחשש לירי טילים ופיגועי טרור. בישראל שוקלים במידה ובארגון הטרור לא ירדו מהעץ עליו טיפסו אף לפתוח במבצע צבאי קטן שיבהיר לחמאס ולגיהאד האסלאמי שישראל אינה מוכנה לחיות תחת איומים.

גורם בכיר בג'יהאד האיסלאמי התייחס אמש למעצרו של באסם א-סעדי, ואמר לרשת אל-ג'זירה כי הוא "מהווה חציית קו אדום" וכי "הזרוע הצבאית שלנו בכוננות להגיב על פשעיה של ישראל". לדבריו, "המגעים המתמשכים עם המצרים לא הביאו עד כה לשום הבנות".

דובר צה"ל בערבית, סגן-אלוף אביחי אדרעי, התייחס אמש למתיחות וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בימים האחרונים אנו עדים להתנהלות מסוכנת של ארגון הג'יהאד האיסלאמי, שעלולות להיות לה השלכות חריפות על המצב ברצועת עזה. מדובר בארגון שרווחת התושבים בעזה לא נמצאת לנגד עיניו, והוא מאיים להביא את הרצועה פעם נוספת אל פי תהום". הוא הוסיף: "תושבי עזה - אל תאפשרו לו לגרור אתכם להסלמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר