צפו בתיעוד

ג'נין: מחבלים ירו מאחורי אמבולנס; רופא פלסטיני נהרג

מחבלים פלסטינים תפסו מחסה מאחורי אמבולנס וביצעו משם ירי לעבר כוחות הביטחון הפועלים בג'נין. כתוצאה מהירי, נהרג רופא פלסטיני שהגיע לטפל בפצועים מירי צה"ל (ביטחוני)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום פלסטיני, מתוך הרשתות החברתיות)

כוחות הביטחון נכנסו הבוקר (שישי) לעיר ג'נין על מנת לעצור בכיר בארגון הטרור חמאס העומד מאחורי שורה של פיגועי ירי שבוצעו בתקופה האחרונה.

הכוחות הצליחו לעצור את המחבל דיאא סלאמה, ובמקביל חיסלו מחבל נוסף שפתח באש לעבר הכוחות במהלך פעילותם בעיר, כחלק מהעימותים הסוערים שפרצו במקום.

בנוסף, גם רופא פלסטיני בסהר האדום, ד"ר עבדאללה אבו תין, נהרג מירי בג'נין. הפלסטינים האשימו את ישראל במותו - אך התיעוד מוכיח אחרת.

לפי הפלסטינים, הד"ר נהרג מירי של צלף ישראלי בעת שהיה בתוך הית החולים, אך תיעוד מראה כי מחבלים פלסטינים תפסו מחסה מאחורי אמבולנס, משם ירו לעבר כוחות הביטחון, וזה מה שגרם למותו של הרופא ולפציעתו של חובש נוסף.

מהמשטרה נמסר כי במסגרת הפעילות הרחבה ביהודה ושומרון של כוחות משמר הגבול, צה"ל ושב"כ, פעלו מסתערבי מג"ב איו"ש, סיירת נח"ל והשב"כ למעצר מבוקש פעיל חמאס, החשוד בביצוע ירי לעבר כוחותינו ומעורבות בתיכנון פיגועים ופעילות טרור במחנה הפליטים הג'נין.

בביתו של המבוקש ובאיתור נוסף, נתפס ציוד צבאי, תחמושת ו- 2 נשקים מסוג M-16.

במהלך הפעילות, בוצע ירי מאסיבי לעבר כוחותינו על ידי חמושים. הכוחות השיבו בירי, זוהו פגיעות במחבלים חמושים, אין נפגעים לכוחותינו.

המבוקש, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה כוחות הביטחון.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)
(דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר