החשד לטרור בתל אביב

הפצוע משחזר: "ראה אותי עם ציצית ליד בית הכנסת; עפתי באוויר, זה היה מכוון" • תיעוד

תיעוד מרגעי מה שנחקר כפיגוע טרור בתל אביב בסוף השבוע: הרכב הפוגע דוהר בכביש, גורר את הפצוע ונתקע בעמוד • הקורבן גלעד תנעמי שחזר את הרגעים הדרמטיים: "הוא לא צפר או משהו. הייתי עם חבר והוא גם העיף אותו, ישר הבנו שזה אוטו גנוב" (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
רגעי הפיגוע (צילום: מצלמות אבטחה)

המשטרה חוקרת חשד לטרור על רקע לאומי בתאונת דרכים שהתרחשה ביום חמישי האחרון בתל אביב. כך דווח היום (ראשון) ב'כיכר השבת'. כעת אנו מפרסמים תיעוד ממצלמות האבטחה מרגעי ניסיון הדריסה.

בתיעוד ניתן לראות את הרכב הפוגע דוהר בכביש ומתנגש בעמוד. קודם לכן נפצע באורח בינוני עובר אורח בשם גלעד תנעמי. הלה בשיחה עם N12 מבית החולים תיאר את רגעי האימה.

"בחמישי בצהריים אחרי שסיימתי לעבוד נסעתי לפלורנטין, ופגשתי חבר מחוץ לבית הכנסת. בזמן שאנחנו משוחחים ממש בכניסה לבית הכנסת, הרמתי את הראש וראיתי רכב מאיץ לכיווני במהירות", סיפר הפצוע ל-N12.

"החבר שהיה לידי לקח צעד אחורה והצליח למשוך אותי - זה הציל לי את החיים. עפתי באוויר, הוא המשיך עם הרכב ואז הוא נתקע בעמוד. שמעתי שעצרו אותו, טוב שהמשטרה תפסה אותו. שיתנו לו את העונש החמור ביותר".

לדברי הפצוע, "ידעתי מההתחלה שזה היה מכוון. הבן אדם ראה אותי מחוץ לבית הכנסת, הייתי עם ציצית ודיברתי עם חבר. הוא האיץ לכיוון בית הכנסת, הוא לא צפר או משהו. הייתי עם חבר והוא גם העיף אותו, ישר הבנו שזה אוטו גנוב".

נהג הרכב הפוגע, שוהה בלתי חוקי בן 31, נעצר לאחר התאונה, אך כעת בשל החשד של שירות הביטחון הכללי כי המניע הוא לאומני - הוא הועבר לחקירת השב"כ.

התאונה התרחשה בשעה 15:16 ביום חמישי, וכוחות ההצלה פינו את רוכב האופנוע לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהוא 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

חובש הצלה שי אלפא דיווח כי "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, הכווינו אותי לעבר רוכב אופנוע, גבר כבן 30 הסובל מחבלות בגפיים לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים איכילוב בעיר."

מהמשטרה נמסר הבוקר כי "נבדק חשד למניע לאומני בחקירת תאונת דרכים ביום חמישי בת"א".

בהודעת המשטרה נאמר כי "ביום חמישי 8.12, התקבל דיווח על אירוע תאונת דרכים בין רכב פרטי לרוכב אופנוע ברח' אברבנל בת"א. רוכב האופנוע נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי נהג הרכב הפוגע, הינו שוהה בלתי חוקי בן 31, והוא נעצר בחשד למעורבות בתאונה. במהלך סוף השבוע, עלה חשד בשב"כ כי המניע לתאונה הוא לאומני, והחשוד הועבר לחקירה. חקירת האירוע נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר