בסיור בשטח

מפקדי המשטרה הציגו לראשי הוועד: "ירידה משמעותית באירועי זריקות האבנים"

על פי הנתונים שהציגו מפקדי המשטרה לראשי הוועד חלה ירידה של 9% באירועי זריקת האבנים לעומת השנה שעברה • יו"ר הוועד אברהם לובינסקי הודה למשטרה על פעילותה ואמר: "כשהגופים עובדים בשיתוף פעולה ניתן להביא לתוצאות טובות. אני קורא למשטרה ולשאר הגופים להמשיך יחד איתנו במאמצים על מנת לגרום שכל יהודי יוכל לעלות להר בבטחה" (ביטחון)

יור הוועד אברהם לובינסקי ומנהל הוועד בישראל משה ברוס, בפגישת עבודה עם מפקדי המשטרה האחראיים על הר הזיתים (צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אברהם לובינסקי ומנהל הוועד בישראל משה ברוס השתתפו בפגישת עבודה עם מפקדי המשטרה האחראים על הר הזיתים בירושלים.

לובינסקי שהגיע לביקור בזק בישראל, נפגש עם מפקדי מרחב קדם במשטרת ירושלים ממ"ר קדם תנ"צ סמי מרציאנו ומפקד התחנה סנ"צ דביר תמים.

במהלך הפגישה הציגו נציגי הועד את פעילות הועד בשנים האחרונות שכללה בין היתר את קידום פרויקט רישות הר הזיתים במצלמות אבטחה, וגידור חלק גדול מההר.

כמו כן סקרו ראשי הועד את התוכניות לבניית מרכז המבקרים שיבנה במרכז המידע של ההר לרווחת המבקרים הרבים הפוקדים קברי משפחה וגדולי האומה שקבורים בהר.

יו״ר הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים אברהם לובינסקי הדגיש את חשיבות מתן תחושת הביטחון של המבקרים כשאחד האמצעים לכך הינו הוספת שוטרים ואמצעים נוספים כדי שכל יהודי יוכל לפקוד את ההר באופן קבוע ובטוח.

הועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים הוקם לפני כעשור על ידי האחים לובינסקי, אנשי עסקים בקהילה היהודית בניו יורק.

ראשי הוועד נפגשו בשנים האחרונות עם כל גורמי הממשל הבכירים ובהם ראש הממשלה ונשיא המדינה, יו"ר הכנסת, שרים, חברי כנסת, וקציני המשטרה כדי לקדם את בטיחות המתפללים במגיעים אל ההר בין הייתר ע"י התקנת 173 מצלמות מעקב, תחנת משטרה חדשה, שיחזור 20,000 קברים שנהרסו, בניית גידור חדש, דאגה לתברואה רגילה ופינוי אשפה מבית הקברות.

אחד מההישגים היו הקמת שדולה מיוחדת בכנסת למען הר הזיתים. מדובר בשדולה הגדולה ביותר בכנסת, ועליה נמנים חברי כנסת מרוב סיעות הבית.

מפקדי המשטרה שיבחו את פעילות הוועד, והציגו בפני ראשי הוועד את הירידה המשמעותית באירועי זריקת האבנים בשנה החולפת. על פי הנתונים שהוצגו, חלה ירידה של 9% באירועי זריקת האבנים ביחס לשנה שעברה. מפקדי המשטרה הוסיפו ופירטו את אמצעי האבטחה ודרכי האכיפה, על מנת לאפשר בטחון מרבי למבקרים בהר.

יו"ר הוועד אברהם לובינסקי הודה למשטרה על פעילותה ואמר: "כשהגופים עובדים בשיתוף פעולה ניתן להביא לתוצאות טובות. אני קורא למשטרה ולשאר הגופים להמשיך יחד איתנו במאמצים על מנת לגרום שכל יהודי יוכל לעלות להר בבטחה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר