יומיים אחרי הפיגוע

נעצר חשוד במעורבות בפיגוע הירי סמוך לחוות גלעד | תיעוד

בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל וימ"ס מג"ב איו"ש, נעצר המחבל נאצר נקיב, בן 47, תושב מחנה הפליטים עסכר בשכם, החשוד כמי שמעורב בפיגוע הירי ביום שישי האחרון, סמוך לחוות גלעד (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הפעילות למעצר המחבל (צילום: דובר צה"ל)

על בסיס מידע מודיעיני של שב"כ נעצר הבוקר (ראשון) בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל וימ"ס מג"ב איו"ש המחבל נאצר נקיב, בן 47, תושב מחנה הפליטים עסכר בשכם, כלוא תנזים לשעבר.

המחבל שנעצר היה מעורב בעבר בפיגוע ירי, סחר באמל"ח וחשוד כמי שמעורב בפיגוע הירי אשר התרחש ביום שישי האחרון, סמוך לחוות גלעד. במהלך הפעילות, הכוחות עצרו גם את בנו של נאצר נקיב, שחשוד במעורבות באותו פיגוע הירי.

לאחר מעצרו הועבר נאצר נקיב לחקירת שירות הביטחון הכללי.

במהלך הפעילות, התפתחה הפרת סדר אלימה שכללה ירי לעבר הכוחות שהגיבו באמצעי לפיזור הפגנות. כמו כן במהלך יציאת הכוחות הושלכו סלעים לעבר הכוח שהגיב בירי, זוהתה פגיעה.

בנוסף, הלוחמים פעלו בעיר ג'נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה ועצרו מבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור. כמו כן הכוחות פעלו הלילה בין היתר בכפר ענתא.

בחסדי שמים אין נפגעים לכוחותינו ובסך הכל עצרו הכוחות שלושה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

שמואל ריינץ, ניצל ביום שישי האחרון מניסיון הפיגוע, בעת שעשה דרכו ביום שישי מאלון מורה לכיוון עמנואל, כאשר בציר גלעד חסם אותו רכב המחבל, ירה לעברו ובנס הוא לא נפגע.

ניצול הפיגוע החרדי שיחזר: "ראיתי קנה של רובה מכוון לעברי" (צילום: רועי חדי)

ריינץ תיאר את האירוע: "אני נסעתי מכיון אלון מורה לעמנואל, אני נוסע אני רואה רכב עומד מצד שמאל מחכה, רכב שחור קטן, ואז אני ראיתי אותו עושה סיבוב פרסה, חשבתי שאני הולך להיכנס בו ואז עשיתי לו, סימן איך אתה נוסע, ואז המשכתי לנסוע, ואז שאני עברתי אותו הוא הוציא לי קנה של רובה גדול והתחיל לירות, כמה יריות, שמעתי בום בום בום, המשכתי לנסוע ולברוח".

ריינץ המשיך וסיפר: "אני אמרתי לעצמי הכל בסדר, לא נוזל ממך דם, הכל בסדר הגוף עובד, הראש עובד, העיניים עובדות, אני מרגיש ששום דבר לא קרה, ואז עצרתי לא המשכתי. ואז הגיעו כמה חברה יהודים, אני עצרתי התקשרתי למשטרה, השוטרת אמרה שמואל אתה עומד פה מחכה עד שיבואו כוחות הביטחון, אתה לא זז, הכל בסדר איתך? איך אתה מרגיש? אתה פצוע? צריך אמבולנס? היה לך נס גדול.

"צריכים להתקשר לאיתמר בן גביר וצריך להקים את הממשלה זה כבר נהיה הפקרות הפקרות, צריך להחזיר המחסומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר