האימא משחזרת

נס בפיגוע ירי בשומרון בליל שבת: "פגע בחדר של הפעוטה"

זמן קצר לאחר כניסת השבת קליע מחבל פגע בבית משפחת בניזרי ביישוב שקד בשומרון. בשיחה הערב משחזרת אם המשפחה את החרדה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הקליע שפגע בבית (צילום: לפי סעיף 27א)

פיגוע ירי התרחש ביום שישי אחר הצהרים, זמן קצר לאחר כניסת השבת, בשומרון. מחבל פתח בירי לעבר היישוב שקד ואחד הקליעים פגע בבית בישוב. כוחות צה"ל פתחו בסריקה אחר היורים. כעבור זמן קצר קיבל על עצמו ג'נין של הג'יהאד האיסלאמי אחריות לפיגוע.

בשיחה עם N12 סיפרו בני משפחת בניזרי, שקליע המחבל פגע בביתם, את רגעי החרדה: "אתמול בסביבות 17:30 כשכולנו היינו בסלון שמענו את היריות כאילו שזה בגינה שלנו", סיפרה אם המשפחה. "הכנסנו את הילדים לממ"ד ואז שמעתי משהו אחר, שונה ברעש וידעתי שזו פגיעה בבית בקומה העליונה שלנו".

היא סיפרה: "הכדור פגע בחלון בחדר של הפעוטה שלנו ליבי ושל הקטן בן ה-4 נתן. הקליע עבר את התריס, את החלון הכפול, שפשף את הקיר ונכנס לדלת ולבסוף נפל על רצפה. מיד בעלי אילן קפץ עם כיתת הכוננות כדי לבדוק שאין עוד בתים שנפגעו".

אם המשפחה הוסיפה ואמרה ל-N12: "אנחנו חיים במציאות לא פשוטה ומפחידה. זה קורה בשעות היום, הילדים פה בחוץ ומשחקים במגרש - לא חשנו שעם זה מתמודד. יש לנו מעטפת של אנשים, אבל מרגישים שאנחנו מוגבלים למה שאפשר לעשות והתסכול של התושבים ענק.

"למה נותנים להם לירות עלינו? יש לנו הרבה שאלות והרהורים. פתאום את רואה בן אדם שיורה על הבית שלך ומסכן את הבית שלך והילדים שלך - זה ממש קשה כהורים. אנחנו בונים פה בית ולרגע לא באנו לסכן את הילדים שלנו".

לדבריה, "אנחנו רוצים לחיות בשקט, אבל הטראומה נשארת והפחד מלווה אותנו ביום-יום שלנו. ההשלכות לכך עלולות ללוות את הילדים ואותנו לטווח הארוך".

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר