התיעוד המלא

בני 13 ו-14: הוארך מעצר המחבלים שדקרו אתמול בירושלים

מעצרם של המחבלים שביצעו אתמול פיגועי דקירה בירושלים הוארך היום בבית המשפט העיר בשישה ימים. כוחות הביטחון פעלו בשעפט (ביטחון)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פעילות כוחות משטרה ומג״ב היום בשועפאט (צילום: דוברות המשטרה)

בבית משפט השלום בירושלים הוארך היום (שלישי) מעצרו של המחבל שביצע אתמול בערב את פיגוע הדקירה באוטובוס במעבר מחנה הפליטים שועפאט - פיגוע שבו נפל לוחם מג״ב סמ״ר אסיל סואעד ז״ל.

לאחר מעצרו, המחבל, בן 13 תושב מ.פ שועפאט, נלקח לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. היום הוארך מעצרו בבית משפט, כאמור, בששה ימים.

כמו כן הוארך היום בצהריים מעצרו של המחבל שביצע אתמול אחה״צ פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים ונעצר ע״י שוטרי מחוז ירושלים כשהוא מסתתר בהר הבית.

בעקבות הפיגוע נפצע צעיר עובר אורח באורח קל. לאחר מעצרו, המחבל, בן 14 גם הוא תושב מ.פ שועפאט, נלקח לחקירה במרחב דוד. היום הוארך מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים בששה ימים.

בתוך כך, הוארך אחר הצהריים גם מעצרו של חשוד בניסיון דריסת לוחמי מג״ב אמש במ.פ שועפאט, במהלך פעילות שבוצעה לאחר פיגוע הדקירה שהתרחש במעבר כמה שעות קודם לכן.

פעילות כוחות המשטרה ומג״ב אמש בזירת הפיגוע

עפ״י החשד החשוד לא נענה לקריאת הלוחמים לעצור את רכבו, הסיט את הרכב והמשיך בנסיעה לעבר כוח מג״ב, ונוטרל בירי שבוצע בתגובה. החשוד, תושב מ.פ שועפאט, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וחקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים. היום הוארך מעצרו בבימ״ש השלום בירושלים בששה ימים.

ממשטרת ישראל נמסר: "במסגרת פעילות משטרתית מוגברת המתבצעת במזרח ירושלים בימים אלו, משטרת ישראל תמשיך בפעילות מבצעית ובחקירות הפיגועים עד למיצוי הדין עם כל המחבלים שנעצרו והמעורבים בפיגועים שבוצעו כלפי אזרחים וכוחות הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר