ישראל תקפה?

שוב תקיפה לילית בסוריה; נמל התעופה בעיר חלב - הושבת

נמל התעופה בעיר חלב שבסוריה, הותקף הלילה (שלישי) והושבת, לפי גורם צבאי סורי, עקב הנזקים שנגרמו מהתקיפה למסלול ההמראה היחיד שבשדה | רשות התעופה האזרחית של סוריה דיווחה כי מסלול ההמראה נסגר "בשל עבודות במקום" | בסוריה האשימו את ישראל בתקיפה • צפו בתיעודים (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
התקיפה הלילה (צילום: לפי סעיף 27א)

נמל התעופה בעיר חלב שבסוריה, הותקף הלילה (שלישי) והושבת, לפי גורם צבאי סורי, עקב הנזקים שנגרמו מהתקיפה למסלול ההמראה היחיד שבשדה.

הטלוויזיה הסורית, ייחסה את התקיפה לישראל ודיווחה כי בשלב זה לא ידוע על נפגעים.

רשות התעופה האזרחית של סוריה דיווחה כי מסלול ההמראה נסגר "בשל עבודות במקום".

כזכור, לפני כשבועיים, ישראל הזהירה שאיראן מתכננת להסוות משלוחים של אמצעי לחימה, שישלחו דרך שדה התעופה בחלב, כמשלוחים הומניטריים שנועדו לסייע לנפגעים מרעידות האדמה בטורקיה ובסוריה וכי לא תהסס לתקוף את אותם משולחים.

התקיפה הקודמת שיוחסה לישראל התרחשה לפני כשבועיים וחצי, ב'כפר סוסא' בדמשק, שכונה שבה דווח על נוכחות איראנית. בתקיפה, נהרגו חמישה בני אדם ו-15 נפצעו. גורמי אופוזיציה בסוריה טענו אז כי טיל נ"מ סורי ששוגר לעבר המטוסים שתקפו בדמשק, הוא שהתפוצץ וגרם לנזק ולנפגעים.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר