מחר: דיון בהצעות חוק המגבילות זכויות אסירים ביטחוניים; "כמו שליט"

ועדת הפנים והגנת הסביבה, בראשות ח"כ דוד אזולאי, תדון מחר (שני) בסדרת הצעות חוק המגבילות את זכויותיהם של אסירים ביטחוניים. "באופן מעשי, מטרת הצעות החוק להבליט את המצב האבסורדי בו גלעד שליט מוחזק בשבי לא-חוקי מזה שנים ואילו חברי ארגוני הטרור מטופלים ב´כפפות של משי´", מסבירים בוועדה (בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

ועדת הפנים והגנת הסביבה, בראשות ח"כ דוד אזולאי, תדון מחר (שני) בסדרת הצעות חוק המגבילות את זכויותיהם של אסירים ביטחוניים.

הצעות החוק הינם של ח"כ דני דנון וקבוצת חברי כנסת, של ח"כ מרינה סולודקין, של ח"כ פרופ´ אריה אלדד ושל חברי הכנסת יריב לוין, יואל חסון ומשה מטלון וקבוצת חברי כנסת.

קבוצת הצעות החוק, נוצרה בעקבות החזקת ארגוני טרור באזרח ישראלי, ללא שניתנים לו התנאים הבסיסיים ביותר הנדרשים על פי החוק הבינלאומי, כגון: ביקורים, ביקור נציג הצלב האדום וכו´. הצעות החוק מציעות שורה של סנקציות דומות כנגד האסירים הבטחוניים על מנת ליצור מצב של הדדיות בין אסירים ביטחוניים לבין האזרח הישראלי המוחזק בידי ארגוני הטרור.

"באופן מעשי, מטרת הצעות החוק להבליט את המצב האבסורדי בו גלעד שליט מוחזק בשבי לא-חוקי מזה שנים ואילו חברי ארגוני הטרור מטופלים ב'כפפות של משי'", מסבירים בוועדה.

יצוין, כי בסיור שקיימו חברי ועדת הפנים והגנת הסביבה, לפני מספר שבועות, בכלא שיטה ובכלא גלבוע, בהם מוחזקים אסירים בטחוניים, נמסר לועדה על ידי הנהלת הכלא, כי הרעת תנאי הכליאה של אסירים ביטחוניים עלולה ליצור תסיסה קשה בקרב האסירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר