חשיפה

אחד החשודים ב"תג מחיר" - אחיין של שרת התרבות לבנת

ששה פעילי ימין נעצרו בשבוע שעבר בירושלים בחשד למעורבות ב"תג מחיר". ל"כיכר השבת" נודע כי בין העצורים, יהודה אריאל לבנת מהיישוב אלון מורה, אחיינה של שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, שאיבד את אחיו יוסף לבנת הי"ד, בחג פסח האחרון בעת שהסתנן לתפילה בקבר יוסף בשכם ונורה בידי שוטרים פלסטינים • חשיפה

ישי כהן | כיכר השבת |
ארכיון (צה"ל)

אחד מששת פעילי הימין שנעצרו בירושלים בשבוע שעבר בחשד למעורבות בפעולות 'תג מחיר', הוא אחיינה של שרת התרבות לימור לבנת, כך נודע ל"כיכר השבת".

בשבוע שעבר עצרה המשטרה בירושלים שישה חשודים בפעולות 'תג מחיר'. המשטרה ייחסה להם אחריות למגוון פעולות 'תג מחיר', בהן החדירה לחטמ"ר אפרים וזריעת הרס במקום, הצתת מסגדים ופעולות נוספות.

ל"כיכר השבת" נודע כי אחד העצורים הוא יהודה אריאל לבנת מהיישוב אלון מורה, אחיינה של שרת התרבות והספורט לימור לבנת.

לבנת איבד את אחיו בן יוסף הי"ד בחג הפסח האחרון, שנורה בידי שוטרים פלסטינים בעת שהסתנן לתפילה בקבר יוסף הצדיק בשכם.

מעצרם של פעילי הימין הגיע יממה בלבד לאחר שמסגד נטוש ברחוב שטראוס בירושלים הושחת ואלמונים ריססו בו כתובות נאצה, בהן "תג מחיר", מוחמד חזיר" ו"מצפה יצהר".

כזכור, ביום שישי האריך בית משפט השלום בירושלים בארבעה ימים את מעצרם של שלושה פעילי ימין שנעצרו בדירתם, ולא נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של כל החשודים ב-15 יום.

המשטרה סירבה לפרט באילו אירועים בדיוק מדובר אך ציינה כי העצורים חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע ובהפרעה לשוטרים שהגיעו לדירתם.

בית המשפט שחרר את יהודה אריאל לבנת, אחיינה של שרת התרבות, ל-30 יום מעצר בית. יצויין כי בין העצורים גם מאיר דוד אטינגר, נכדו של הרב מאיר כהנא הי"ד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר