מבצע בעזה? השר בוגי יעלון: "האפשרות קיימת"

המשנה לראש הממשלה, משה יעלון, אומר כי צה"ל ימשיך לפעול בעזה עד שהצד השני יבין שלא כדאי לו להמשיך לירות אל ישראל. בריאיון ליוסי הדר במשדר "הכל דיבורים" ברשת ב' אמר השר יעלון כי צה"ל מוכן לכל האפשרויות. "בשלב זה איננו רואים צורך להיכנס לרצועה, אבל האפשרות קיימת"

ישראל אהרן | כיכר השבת |
השר בוגי יעלון (צילום: פלאש 90)

ההתכתשות נמשכת. המשנה לראש הממשלה, משה יעלון, אומר כי צה"ל ימשיך לפעול בעזה עד שהצד השני יבין שלא כדאי לו להמשיך לירות אל ישראל.

השר יעלון אומר כי צה"ל מוכן לכל האפשרויות. "בשלב זה איננו רואים צורך להיכנס לרצועה, אבל האפשרות קיימת".

בראיןו לקול ישראל גילה השר יעלון כי נעשתה פנייה של ממשלת חמאס בעזה דרך מצרים בניסיון להביא לרגיעה. ישראל הבהירה, לדבריו, כי אם חמאס ישמור על שקט, גם ישראל תשמור על שקט, אך אם הצד השני יורה או זומם פיגועים, ישראל תכה בו. לכן הכדור מונח במגרש שלהם. הוא הדגיש כי ישראל רואה בחמאס אחראי לנעשה ברצועה, ועליו לעשות סדר.

בצהריים אמר שר הביטחון אהוד ברק כי סבב המהלומות בדרום יימשך כדי להגן על אזרחי ישראל ולפגוע בכל מי שמנסה לפגוע בהם. כתבתנו כרמלה מנשה מוסרת כי ברק נועד הבוקר עם שר ההגנה של איטליה, דיפאולה, וציין כי ל-2 המדינות נושאים רבים לדון בהם.

ומה קורה בגזרת ישראל ביתנו? השר יצחק אהרונוביץ' אומר הערב כי התגובה לירי הטילים מהרצועה צריכה להיות חריפה, וכי יש לפעול להפסקת המצב הבלתי נסבל בדרום הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר