אירועי יום האדמה

כוננות שיא: המוני מוסלמים יצעדו לי-ם, חשש מהתלקחות

מערכת הביטחון בישראל בכוננות שיא לקראת צאתה לדרך של צעדת המיליון, על רקע החשש מפני עימותים אלימים עם מפגינים בגבולות. רמטכ"ל צבא לבנון ווליד סלמאן, שסייר בגבול ישראל- לבנון אמר אתמול: אנו ערוכים לתוקפנות ישראלית, מטרתנו היא להגן על האומה. פעילים: מוכנים למות כשהידים (בחדשות)

אילוסטרציה (פלאש 90)

מערכת הביטחון בישראל בכוננות שיא לקראת צאתה לדרך של צעדת המיליון, על רקע החשש מפני עימותים אלימים עם מפגינים בגבולות. מארגני האירוע הצהירו אומנם כי ימנעו משימוש באלימות, אולם בישראל חוששים מפניה של פרובוקציה שתבעיר את השטח.

דובר צה"ל הודיע כי על פי החלטת שר הביטחון, אהוד ברק ובהתאם להערכת המצב בצה"ל, הוטל בשעה 23:59, סגר כללי על שטחי יהודה ושומרון. הסרת הסגר תתבצע הלילה בשעה 23:59 בהתאם להערכת המצב.

במהלך הסגר יותר מעבר רק במקרים הומניטאריים, רפואיים וחריגים, כל זאת בכפוף לאישור המנהל האזרחי.

בשבועות האחרונים כחלק מפעילות ארגונים פרו-פלסטינים, נקראים פליטים פלסטינים מרחבי העולם המוסלמי, להשתתף בצעדה אל גבולות ישראל הנקראת בשם היומרני "הצעדה העולמית לירושלים". בנוסף מתוכננים הפגנות 'נכבה' גם בעזה ובגזה, וארגוני שמאל יפגינו בשטח ישראל.

רמטכ"ל צבא לבנון ווליד סלמאן, שסייר בגבול ישראל- לבנון וביקר את כוחות צבא לבנון הפרוסים בשטח אמר "אנחנו בכוננות מלאה, על רקע התנאים הקשים בו שרוי האזור. אנחנו עומדים בתיאום עם הכוחות הבינלאומיים על מנת להכשיל כל מזימה של האויב, המחריף לאחרונה את הפרותיו את המרחב האווירי הלבנוני".

עוד הוסיף סלמאן "אנחנו ערוכים לתוקפנות ישראלית, מטרתנו היא להגן על האומה". דבריו של סלמאן באו על רקע דבריה של ישראל כי לא תנהג בסובלנות באם גבולתיה הריבוניים יאוימו". פעילים המשתתפים בצעדה הגיבו לדברים ואמרו "ישראל מודאגת, אנחנו מוכנים למות כשהידים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר