תעלומה ומבוכה

המשטרה לא מצליחה למצוא הטילים באילת

אחרי הפסקה של מספר שעות, הבוקר חידשו כוחות הביטחון את החיפושים הנרחבים אחרי זירות התפוצצות מטעני נפץ בעיר אילת, ככל הנראה של רקטות גראד שנורו לעבר לישראל. אמש, בשעת לילה נשמעו בעיר פיצוצים עזים, הדומים להתפוצצות רקטות (צבא וביטחון)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אחרי הפסקה של מספר שעות, הבוקר (חמישי) חידשו כוחות הביטחון את החיפושים אחרי זירות התפוצצות מטעני נפץ באילת, ככל הנראה של רקטות גראד שנורו לעבר לישראל.

כזכור, כפי שדיווחנו אמש, בשעת לילה נשמעו בעיר שני פיצוצים עזים, הדומים להתפוצצות רקטות כפי שזכור לתושבים מאירועים קודמים של נפילת טילים בעיר ובסביבתה.

כוחות ביטחון רבים שהגיעו לאיזור, לא הצליחו לאתר את הגראדים. העובדה שלא נפצעו בני-אדם, ברוך השם, ולא נגרם נזק לרכוש - הקשתה על כוחות הביטחון לאתר את הגראדים.

במקביל, הורתה המשטרה להפסיק לאלתר הופעה גדולה שנערכה בעיר. המשתתפים התבקשו לשוב לבתיהם.

במשך שעות רבות ניסו כוחות הביטחון, באמצעים שונים, לאתר את הטילים, אך באמצע הלילה החיפושים הופסקו. הבוקר, מקווים כוחות הביטחון למצוא אותם.

בתוך כך, דווח הבוקר כי ארגון מוסלמי קיצוני, החזית הסלפית בסיני, קיבל עליו אחריות לירי טילים אל אילת ולפיצוצים בצינור המוביל גז ממצרים לישראל.

בהודעה מיוחדת שפרסם באתרי אינטרנט איסלאמיים, מצהיר הארגון כי אין בכוונתו לפגוע בחיילים המצרים המוצבים בסיני וכי מטרתו להילחם ביהודים ובציונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר