דודו אלהרר בסינגל חדש לסוכות - נצר מטעיי

הזמר דודו אלהרר בסינגל נוסף מתוך אלבום המקורות שלו שבדרך. הפעם הלחין את הנביא ישעיה בעיבודו המוזיקלי המסקרן של המעבד רונן לן-רידר (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(יח"צ)

"אי שם בשנות ילדותי הרחוקות נחרתה המשנה הזו בליבי, מוטעמת בניגון ספרדי מופלא, בבית הכנסת של המִצְרִים במושבה באר-יעקב. במשך השנים חזרתי ולמדתי אותה שוב ושוב עם ההסתייגויות שמופיעות אחריה. אמנם הצדיקוּת קיימת כפוטנציאל בלבד, המוצע לכל אחת ואחד מאיתנו, אבל המשנה המנחמת הזו הנסמכת על הנביא ישעיה מלווה את חיי ונותנת להם תוקף ומשמעות", כותב אלהרר.

"המנגינה התגבשה בליבי במשך שנים רבות בכל מקום בו הייתי – בשבתי בביתי, בלכתי בדרך, בשוכבי ובקומי. לחן שהתנגן מעצמו – בלי גיטרה, בלי פסנתר... רק מלודיה מזומזמת על מילות הפסוק מישעיה. המוסיקאי רונן לן-רידר שקיבל ממני סקיצה של הניגון המינורי "נֵצֶר מַטָּעַי" – העשיר אותו בהרמוניה, הוסיף לו תבלין מז'ורי, ערך וסידר, ניצח וניגן בגיטרה יחד עם הנגנים ותרומתו לניגון לא תסולא בפז".

"הימים שעבדנו באולפן של שי אבן היו קסומים – אולפן צנוע אך משוכלל השוכן במושב החקלאי שדה יעקב. אי אפשר שלא להדגיש את רגישותו המוסיקלית של שי אבן עצמו שנכנס אל אווירת הניגון בחרדת קודש. הניגון נֵצֶר מַטָּעַי מצטרף אל ניגון יהיו לרצון בדרך לאלבום ניגונים שיהיה לנו לִנְחָמָה פּוּרְתָא", מסיים אלהרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר