גורם בעיריית אשקלון: ´נתבע את יעקב שוואקי במליוני שקלים´

עיריית אשקלון מאיימת לתבוע את הזמר החסידי, לאחר שביטל הופעה באשקלון ובמקומה יופיע ברחובות. אמרגנו: "לא נחתם הסכם"

אלי ג´אן | כיכר השבת |
יעקב שוואקי (ישראל ברדוגו)

מי ביטל את מי? עיריית אשקלון טוענת כי הזמר החסידי יעקב שוואקי, היה אמור להופיע בהיכל הספורט בעיר ב-30.08 בדיוק באותו יום בו הוא מופיע ברחובות.

לטענת העירייה הדבר סוכם איתו לפני כחצי שנה והם שוקלים תביעה משפטית, אך אמרגנו של שוואקי, שרון דניאל, טוען כי אכן נשלחו הצעות מחיר אך דבר לא נחתם הסכם.

לפני כחודש הודיע ראש עיריית אשקלון, בני וקנין, באמצעי התקשורת כי יעקב שוואקי יופיע בעיר במסגרת אירועי הקיץ לציבור הדתי והחרדי.

"לפני כמה חודשים ראש העיר אישית התקשר לאמרגנו של שוואקי", אישר מנהל מחלקת התרבות בעירייה, אבנר מימון ואמר כי יש בידיהם את כל המסמכים המעידים על התאריך ומקום וכן נשלחה הזמנה כספית בנושא.

"כשהתחלנו להתקרב לתאריך", ממשיך מיימון, "הודיע אמרגנו של הזמר שהיכל הספורט זה מקום קטן מידי ושזה לא רווחי". ראש העיר מצידו אמר כי אין בעיה להעתיק את ההופעה לפארק העירוני ואף שיגר מכתב לרשות הגנים בו כתב כי הוא מבקש שיכירו בהופעה כאירוע של העירייה.

אלא שאז, לטענת העירייה, התקבלה הודעה מדניאל שרון אמרגנו של שוואקי לפיה "לא מסתדר להם לערוך את ההופעה בתאריך זה".

ראש העיר שלדבריו סגר אישית את פרטי האירוע סיפר: "כשהודיע לי האמרגן שאי אפשר לקיים את ההופעה נורא כעסתי". לדבריו, הציבור הדתי והחרדי בעיר חיכה בקוצר רוח להופעה.

"זו ממש חוצפה וגסות רוח", דברי ועקנין.

בעוד בעיריית אשקלון ניסו להבין מה פשר הביטול לטענתם, אבנר מימון הופתע לגלות כי באותו התאריך בו היה אמור להופיע שוואקי באשקלון, הוא יופיע בספורטק ברחובות לצד מנדי ג´רופי.

"הגעתי לבית כנסת וראיתי את העלון ´שבתון´ המחולק שם", אמר מימון. "לתדהמתי אני רואה פרסום להופעה של שוואקי ברחובות בדיוק באותו התאריך. הייתי המום ומיד צלצלתי לראש העיר לעדכן אותו".

מנגד, אמרגנו של יעקב שווקי השוהה כעת בחו"ל, כלל לא מבין על מה המהומה. בתגובה אמר כי: "אכן ראש העיר אשקלון וצוותו כבר שנתיים עמלים להביא מופע חסידי ראוי לעיר אשקלון. הובא לידיעתי ששמו של שוואקי הוזכר מספר פעמים כמי שאמור להופיע באשקלון, לצערנו לא הבשילו התנאים עדיין לקיום המופע.

"הפעם זה היה קרוב מתמיד, אך עדיין לא נסגר סופית. מר שוואקי מגיע פעמים בודדות בשנה לישראל, והלחץ על כל תאריך מובן. לפי הסיכום שלי עם ראש העיר, אני מצפה לתאריך חלופי אשר יתאים לכל הצדדים. נשמח לשמח גם את תושבי אשקלון".

גורם בכיר בעירייה אמר היום "אנו נתבע את שוואקי במיליוני שקלים" אך מיימון מצידו אינו מעוניין להכנס לפרטים ואמר כי נערכה התייעצות עם היועצת המשפטית אילנה מרקוס והם שוקלים בהחלט תביעה משפטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר