99% מבוגרי מבח"ר במנהל עסקים משתלבים בתחום

הבוגרים במסלול מנהל עסקים במבחר, מעלים על נס את מערך ההשמה של מכללת מבחר – "עם תוצאות אי אפשר להתווכח". הרב מאיר יעקובוביץ: "ההצדקה לקיומנו הם הבוגרים שיכולים להתפרנס בכבוד" (פרסומת)

כיכר השבת | מקודם |
(צילום: GS)

טקס סיום לימודי מנהל עסקים התקיים לאחרונה בקמפוס "קונקורד" של מכללת מבחר. בטקס השתתפו הנהלת מבחר, בוגרים ובני משפחותיהם. ב"שיחות מסדרון" שקיימו הבוגרים בינם לבין עצמם, ציינו את ההכוונה אותה קיבלו ממערך ההשמה של מבחר – הכוונה שהובילה אותם להשתלבות מלאה בשוק העבודה מיד עם סיום הלימודים.

מתברר כי 99% מבין הבוגרים כבר עובדים במשרות שונות שתואמות את מסלול הלימודים וההכשרה אותה קיבלו במבחר. הבוגרים התקבלו לעבודה בחברות כמו: חברת חשמל, השלטון המקומי, חברות בתחום היהלומים, בנקים וחברות ביטוח.

"אני משוכנע כי החינוך אותו קיבלנו במבחר, חינוך ללימודים מוכווני עבודה ופרנסה הוא זה שגרם לבני הכיתה שלי להתעקש על משרות טובות ולנהל מו"מ עם המעסיקים על תנאי השכר ומהות התפקיד" אומר אחד הבוגרים.

הרב מאיר יעקובוביץ', מנכ"ל מבחר מסר כי "אנחנו רואים את ההצדקה לקיומנו כמוסד להכשרה מקצועית בכך שהבוגרים יוכלו להתפרנס בכבוד. לשם כך אנחנו מפעילים מערך השמה שעומד בקשר עם מעסיקים וחברות גדולות באופן רצוף". מסלול מנהל עסקים במבחר מעניק לתלמידים רקע נרחב בתחום הניהול וכן מיומנויות חשובות להתמודדות בעולם עסקי תחרותי ומודרני.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר