חושב על אקדמיה? בדיוק בזמן!

מחזור חדש במכינה האקדמאית לחרדים בבר אילן נפתח בקרוב

הימים הקרובים יכולים להיות קריטיים עבורך. תמיד חשבת על לימודי תואר אך לא ידעת איך להתחיל? בשבועות הקרובים עומדת להיפתח המכינה לגברים חרדים באוניברסיטת בר-אילן שתפתח לך שערים למסלולי המשך בדרך לתואר הנחשק (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

'אקדמיה לחרדים'; מילים שכבר מזמן מצאו להם מקום לנוח בקרב מחנינו. נפגשנו בהם בשטיבלאך, בסופר, בטיש או בצול'נטיה, אך משום מה לא הרגשנו שאנחנו בשלים עדיין. אך ללא ספק המשבר העולמי האחרון שהכניס את העולם כולו לחישוב מסלול מחדש, גרם לרבים מאיתנו לחשוב ביתר רצינות על מהלכים שתמיד נמנענו מלעשותם. ימי הקורונה יזכרו לעד כימים של החלטות.

כך גם בכל הנוגע לאקדמיה, על אף שמהפיכת האקדמיה בציבור החרדי ידעה עליות ומורדות, אך עם נתון אחד אי אפשר להתווכח, האקדמיה כבר כאן, היא נוכחת, היא עובדת והיא כבר ממש מותאמת מגזר…

התופעה התרחבה למוסדות אקדמיים רבים, אוניברסיטאות ומכללות רבות ובעלות שם הצטרפו לתהליך של התאמת הלימודים האקדמיים למגזר החרדי.

יש שעשו זאת בהצלחה ויש שנחלו כשלון והתחרטו. מוסדות רבים למדו על בשרם שכדי לתחזק אמינות מול הקהילה ללא ויתור על קוצו של יוד ויחד עם זאת לשמר את רמת הלימודים וההכשרה ברף העליון, צריך להגיע עם נסיון וותק שלא נולדים להם פתאום.

אחת הדוגמאות המובהקות להצלחה יציבה בהבנת הציבור החרדי היא אוניברסיטת בר-אילן.

את היסודות הניחו בוגרים רבים מבני הציבור החרדי שתמיד ראו בבר אילן את המקום הנכון ללימוד תואר עוד בתקופה שהחלום על אקדמיה לחרדים נראה רחוק שנות אור. הם 'חצו' את הדרך המפרידה בין בני ברק לאוניברסיטה עם חששות רבים אך תמיד מצאו אוזן קשבת לצרכיהם ושמרו בגאון על ערכי המגזר ללא ויתור על רמת הלימודים הגבוהה.

ואיך כל זה נראה היום?
אוניברסיטת בר אילן הקצתה קמפוס מיוחד לסטודנטים חרדים ופיתחה תכנית מרוכזת אשר מכינה את הסטודנטים לאתגר האקדמיה, עם תנאי לימוד המותאמים עבור הציבור החרדי על כל המשתמע מכך, החל מההנהלה החרדית הערה לצרכי הסטודנטים, עובר במרצים הבכירים המתאימים את תוכן הלימודים לסטנדרט החרדי ועד הפרדה מלאה בין לימודי הנשים לגברים, הכל כדי שבוגרי מוסדות הלימוד החרדיים יוכלו להשתלב היטב ברמת הלימודים הגבוהה הקיימת באוניברסיטה בתוך תקופה קצרה.

המקצועיות והידע הרב של המרצים לצד הציונים הגבוהים להם זוכים מסיימי המכינה והאחוזים העולים שלהם במסלולי התארים הנחשבים, מעמידים את אוניברסיטת בר-אילן כיעד מועדף ללימודים גבוהים עבור חרדים המעוניינים במקצוע משמעותי להמשך החיים.

לפרטים ולעתיד המפרנס שלכם - כנסו>>

כמו כן, לומדי המכינה החרדית זכאים ברובם המוחלט למימון מלא מהמדינה וכן לתמלוגים ממספר קרנות, אם ימשיכו ללימודי התואר.

לאור ההיענות הגבוהה, מחזור נוסף של מדעי החברה במכינה לגברים יפתח בימים הקרובים.

לימודי המכינה הם שווי ערך לתעודת הבגרות והם פותחים מגוון אפשרויות נחשקות ומסקרנות עבור מסיימי המכינה, שיוכלו לרכוש השכלה במבחר מקצועות, ביניהם - פסיכולוגיה, תקשורת, קרימינולוגיה, חינוך, כלכלה ועוד.

אחוזי ההשמה בקרב בוגרי האוניברסיטה במשרות הבכירות במשק, הם גבוהים ביותר ובעלי התואר של אוניברסיטת בר-אילן זוכים לביקוש רחב בשוק העבודה ומצליחים להשתלב ביתר קלות בעולם התעסוקה.

אז, אם גם אתם רוצים לרכוש השכלה במוסד אקדמי יוקרתי ומעוניינים להבטיח לעצמכם עתיד בעולם התעסוקה, מבלי לוותר על האווירה, הערכים והצביון החרדיים, מהרו להירשם למכינה החרדית של אוניברסיטת בר-אילן ותתחילו ברגל ימין את הדרך שלכם להצלחה.

לפרטים ולעתיד המפרנס שלכם - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר